sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty

21. Data: 2007-09-06 20:09:10

Temat: Re: sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szerr pisze:

> Ja bym powiedział nauczycielowi, że buty kupiłem, buty są sportowe,
> pieniądze wydane i koniec tematu. Albo dziecko będzie ćwiczyć w takich,
> albo szkoła wyposaży go w inne, te rzekomo lepsze.

Szkoła ma w ogóle takie kompetencje, żeby mieć wpływ na strój uczniów w
zakresie bezpieczeństwa?

--

Paulinka
Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.

22. Data: 2007-09-06 22:39:57

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Sep 2007 22:09:10 +0200, Paulinka napisał(a)
w:<news:fbpn2u$87o$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Szkoła ma w ogóle takie kompetencje, żeby mieć wpływ na strój uczniów w
> zakresie bezpieczeństwa?

To chyba logiczne.

--
Quid leges sine moribus?

23. Data: 2007-09-07 18:32:14

Temat: Re: sens sznurowanych butów na w-f u 1-klasisty-geox
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Sep 2007 20:47:49 +0200, eMonika napisał(a):

> A propos Geoxów - na wiosnę synek (aktualnie zerówkowicz) wymęczył mne o
> sportowe geoxy rzekomo oddychające. W rzeczywisctości noga w nich mu się
> okropnie poci i na dodatek zaczęły paskudnie pachnieć (albo raczej
> "nie-pachnieć")- w żadnych butach nie mieliśmy takiech hecy :-( juz mnie
> więcej na nie nie namówi (a były o 50% droższe niz Bartki!)

No więc właśnie, jakoś nie zauważyłam zbytniej różnicy między sandałami
geox, a bartkami i w jednych i drugich wewnętrzna (skórzana) wkładka
popękała od potu. Geoxy miały ten plus, że były lekkie, miękkie w środku.
Bartki są dużo cięższe (przynajmniej te z zakrytą piętą. Jednak w tym roku
wróciliśmy do bartków. Natomiast geoxy wciąż jeszcze pasują i nie są za
bardzo zniszczone więc jest okazja żeby je wykorzystać jako obuwie zmienne
w szkole, w której jest bardzo ciepło i nie wyobrażam sobie żeby dziecko te
kilka godzin chodziło w butach, które nie byłyby przewiewne.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

Bank internetowy dla dzieci