ser

1. Data: 2005-05-05 17:00:37

Temat: ser
Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili moi współgotujący!
Myślalem,że czasy czekoladopodobnych utworów, butów skóropodobnych, etykiet
zastępczych itd mam już za sobą.
Pomyłka,!
Dzisiaj usłując kupić to co KOT raczy do paszczy wziąć, zobaczyłem (i
nabyłem) wytwór o nazwie cyt. "Gouda alternatywna" a 11,99 za kg.

Nowe wraca?
Pozdrawiam Wszystkich absolutnie

Michał

2. Data: 2005-05-05 17:27:39

Temat: Re: ser
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to był produkt seropodobny z tłuszczy roślinnych? Nie polecam. Raz
kupiłem taki ser analogowy w promocji. Smakował jak kostka mydła.Dosłownie.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

3. Data: 2005-05-05 17:40:15

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> Mili moi współgotujący!
> Myślalem,że czasy czekoladopodobnych utworów, butów skóropodobnych,

Teraz nazywa sie toto ,,skora ekologiczna''

> Dzisiaj usłując kupić to co KOT raczy do paszczy wziąć, zobaczyłem (i
> nabyłem) wytwór o nazwie cyt. "Gouda alternatywna" a 11,99 za kg.

Twoj kot lubi ser? ;) alternatywny?

th

4. Data: 2005-05-05 17:46:34

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie ja też nikomu nie polecam. Napisalem o curiosum, w 15 lat po
PRL! N. b. ma smak sera ( na margarynę jestem wyczulony) i przy motywatorze
kuchennym nr.3 nabiera cech zakąskowych:)))

Michał

5. Data: 2005-05-05 17:50:44

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoj kot lubi ser? ;) alternatywny?

Nie, Kitiket jogurtowy, ale to tylko w sklepie, w którym bywam raz w miesiącu
(po wypłacie:)))

M.

Dlaczego surówke z marchewki skrapia sie olejem?
[Spam] No nie mogłem się powstrzymać
OT: czy ktoś z USA przyjeżdża do Polski
FAQ Szparagi
maz, mleko, garnek - ratunku