ser Philadelphia?

1. Data: 2004-03-24 23:06:06

Temat: Re: ser Philadelphia?
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

> Jest mozliwe, ze mowimy o zupelnie innych cheese cake.

Iwona, sprawdzilam w ksiazce kucharskiej i rzeczywiscie, jedyne
tradycyjne cheesecake (tradycyjne, czyli pochodzace z USA) to ciasta
na zimno lub po upieczeniu jak "paj" (sorry, moj mozg juz pada ze
zmeczenia ;-) musza zawierac Philadelphie. Znajac ten ser raczej nie
zastapisz go zadnym innym... Mozna probowac np. homogenizowanym, ale
nie bedzie to ta sama masa.

Zastanawiam sie natomiast czym jest cheesecake, ktory mozna kupic w
kazdym sklepie, zamrozony, kaszowaty, bez smaku.....

pozdr, magda

1. Data: 2004-03-25 06:38:47

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: ( s...@h...NO-SPAM.com ) napisał:

> [...]
>
> Zastanawiam sie natomiast czym jest cheesecake, ktory mozna kupic w
> kazdym sklepie, zamrozony, kaszowaty, bez smaku.....

Dzięki za zaangażowanie;)))
Nie jadłam kupnego, więc nie mam zdania.
Z tym homo to jeszcze spróbuje zrobić.

Iwona

Ciasteczka sezamowe??
frużelina