ser do nalesników

1. Data: 2004-03-29 22:27:23

Temat: ser do nalesników
Od: "Milou" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy macie moze jakis wyprobowany przepis na ser do nalesnikow, bo chodzi to
za mna od jakiegos czasu, ale niestety do tej pory jakos mi sie nie udawalo
zrobic tego sera tak jak trzeba.
Pomozcie :)

Pozdrawiam,
Milou

1. Data: 2004-03-29 22:44:54

Temat: Re: ser do nalesników
Od: "Ania Śliwińska" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milou" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> czy macie moze jakis wyprobowany przepis na ser do nalesnikow, bo chodzi
> za mna od jakiegos czasu, ale niestety do tej pory jakos mi sie nie

witam

polecam ser mojej Babci:

biały serek, jajko, cukier
pychotka
jako jeden z nielicznych smaków mego dzieciństwa, który do tej pory dotrwał.

pozdr.

1. Data: 2004-03-30 07:37:29

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Milou ( m...@p...onet.pl ) napisał:
> [...]
> to za mna od jakiegos czasu, ale niestety do tej pory jakos mi sie nie
> udawalo zrobic tego sera tak jak trzeba.

- 50dag tłustego twarogu -rozetrzeć widelcem
- 3-4 żółtka
- cukier do smaku
- ok.1/4 m.łyżeczki cukru waniliowego
- śmietanka (lać powoli tyle, aby zescaliła całość-nie za dużo. Nie może
wyjść rzadkie)

Iwona

1. Data: 2004-03-30 10:01:13

Od: "Elske" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy macie moze jakis wyprobowany przepis na ser do nalesnikow, bo chodzi
> za mna od jakiegos czasu, ale niestety do tej pory jakos mi sie nie

Ja przepuszczam twaróg przez maszynkę, dodaję śmietanę (tak, żeby się dobrze
smarowało) cukier puder i cynamon. Moja druga połowa z kolei miesza ser z
masłem, cukrem pudrem i dżemem

--
Pozdrawiam, Elske
GG# 5141425

1. Data: 2004-03-30 11:00:42

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam ser mojej Babci:
>
> biały serek, jajko, cukier
> pychotka
> jako jeden z nielicznych smaków mego dzieciństwa, który do tej pory dotrwał.

tylko serek koniecznie zwykły, gnieciony widelcem, żeby grudek trochę było a
nie paćka, no i kopertki zasamażać po cztery na patelni na
margarynie /koniecznie, bo surowe jajo/ do rumianej skórki mniam.

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-03-30 11:17:45

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora ( z...@g...pl ) napisał:
> [...]
> a nie paćka, no i kopertki zasamażać po cztery na patelni na
> margarynie /koniecznie, bo surowe jajo/ do rumianej skórki mniam.

Na maśle (sklarowanym) są zdecydowanie lepsze:)
Iwona

1. Data: 2004-03-30 11:54:53

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - ok.1/4 m.łyżeczki cukru waniliowego
> - śmietanka (lać powoli tyle, aby zescaliła całość-nie za dużo. Nie może

i do tego koniecznie szczypta mielonego cynamonu!!! PYCHA!
I zgadzam się, że smażone na maśle są najsmaczniejsze

--
pozdrawiam - yewka
wroclaw

1. Data: 2004-03-30 11:59:12

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na maśle (sklarowanym) są zdecydowanie lepsze:)

Noooo, jeśli sklarowanym, to fakt

Zora

1. Data: 2004-03-30 14:36:58

Od: "Milou" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milou" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości > Witam,

> czy macie moze jakis wyprobowany przepis na ser do nalesnikow, bo chodzi
> za mna od jakiegos czasu, ale niestety do tej pory jakos mi sie nie
> [...]
Milou

Z rad skorzystalam i wlasnie delektuje sie cudnymi nalesnikami z serkiem
podsmazanymi na masle :)))) mmmm rewelacja :)
Dzieki wielkie :)

Pozdrawiam,
Milou

1. Data: 2004-03-30 16:30:15

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

yewka ( y...@o...pl ) napisał:

> i do tego koniecznie szczypta mielonego cynamonu!!! PYCHA!
> I zgadzam się, że smażone na maśle są najsmaczniejsze

Ja cynamonem posypuję usmażone już naleśniki;)

ciemne ciasto miodowe
farsz do canelloni
placek ze sliwkami
BOCZNIAK - co zrobić ???