ser "feta"

1. Data: 2005-07-17 19:05:50

Temat: ser "feta"
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam pytanie:

Jak długo po otwarciu opakowania można przechowywać ser typu feta z firmy
Mlekowita? Jaki jest czas przydaności do spożycia po otwarciu?

Ania

2. Data: 2005-07-17 20:29:36

Temat: Re: ser "feta"
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Mam pytanie:
>
> Jak długo po otwarciu opakowania można przechowywać ser typu feta z firmy
> Mlekowita? Jaki jest czas przydaności do spożycia po otwarciu?
===
Do pierwszej pleśni. :-)
Ser jest dosyć mocno posolony. Przechowuje się dobrze. Kiedyś zapomniałem o
napoczętym opakowaniu ukrytym w szufladzie lodówki i po mniej więcej
miesiącu był nadal dobry.

waldek
===

ciasteczka fornetti
Czy skrobia ziemniaczana to to samo co mąka ziemniaczana???
co z kabanosów??
bita smietana + advocat?
Wisnie + spirytus = ?