ciasteczka fornetti

1. Data: 2005-07-17 16:20:09

Temat: ciasteczka fornetti
Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam gościnnie.
Może ktos wie, gdzie w W-wie można kupić ciasteczka francuskie fornetti /
chyba mrożone/ i upiec sobie samemu w domu:-))
To są ciasteczka, które pieką w Tesco, i pewnie innych marketach, i ten
wspaniały zapach zapach czuć przed wejściem do sklepu.......Tak mi się
zamarzyło.....
Z pozdrowieniami
Ela

2. Data: 2005-07-17 16:24:05

Temat: Re: ciasteczka fornetti
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-17 18:20:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ela* skreślił te oto słowa:

> [...]
> To są ciasteczka, które pieką w Tesco, i pewnie innych marketach, i ten
> wspaniały zapach zapach czuć przed wejściem do sklepu.......Tak mi się

Ja nie wiem, ale ciasteczka teściowej Kruszyzny są w tym stylu, i są lepsze
:)

--
Lia

3. Data: 2005-07-17 16:37:22

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyrody grupowicz *Ela* skreślił te oto słowa:

> Ja nie wiem, ale ciasteczka teściowej Kruszyzny są w tym stylu, i są

może w tym stylu, ale inne....zupełnie inne

Ela

4. Data: 2005-07-17 17:38:16

Od: "Duzy Mis" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-07-17 18:06:07

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> [...]
>To są ciasteczka, które pieką w Tesco, i pewnie innych marketach, i ten
>wspaniały zapach zapach czuć przed wejściem do sklepu.......Tak mi się

One chyba z (pol)francuskiego ciasta, nadziewane roznosciami, o ile
pamietam. Kupic/zrobic ciasto francuskie, pokroic w male kwadraty,
pomazac czymkolwiek, zawinac, do piekarnika.

Kot

6. Data: 2005-07-17 18:22:46

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <42da82c1$0$5123$f69f905@mamut2.aster.pl>,
"Ela" <e...@a...net> wrote:

> Witam gościnnie.
> Może ktos wie, gdzie w W-wie można kupić ciasteczka francuskie fornetti /
> chyba mrożone/ i upiec sobie samemu w domu:-))

Myślę, że nie można. Fornetti to nie jest żaden określony rodzaj
ciastek. To nazwa firmy, węgierskiej, franchisingowej, która zajmuje się
sprzedażą ciastek pieczonych, nie mrożonych.

Władysław

7. Data: 2005-07-18 07:38:16

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości

> Może ktos wie, gdzie w W-wie można kupić ciasteczka francuskie fornetti /
> chyba mrożone/ i upiec sobie samemu w domu:-))

Witaj,

ja w zeszlym roku kupowalam mrozona paczke ciastek niemal identycznych z
fornetti (kto wie czy producent nie jest ten sam bo ksztalt i nadzienia
takie same) w tym jezdzacym zoltym samochodzie tzn Family Frost. Nie wiem
czy w tym roku maja je jeszcze w ofercie ale chyba nie zaszkodzi jak
spytasz...

Pzdr. Magda

8. Data: 2005-07-18 14:19:35

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...Magda..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> [...]
> takie same) w tym jezdzacym zoltym samochodzie tzn Family Frost. Nie wiem
> czy w tym roku maja je jeszcze w ofercie ale chyba nie zaszkodzi jak

Wielkie dzięki za informacje.
Pozdrawiam,
Ela

9. Data: 2005-07-18 18:36:14

Od: "Marcin Kondraciuk" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilem mrozone w supermarkecie Selgros. Sa rozne smaki.

Pozdrawiam
Marcin

10. Data: 2005-07-18 19:02:38

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Kondraciuk" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> Ja kupilem mrozone w supermarkecie Selgros. Sa rozne smaki.
>
> Pozdrawiam
> Marcin

Trochę za daleko, ale buduje się nowy Selgros , na Woli , przy
Połczyńskiej:-))
Pozdrawiam,
Ela

Czy skrobia ziemniaczana to to samo co mąka ziemniaczana???
co z kabanosów??
bita smietana + advocat?
Wisnie + spirytus = ?
Gofry