przepisy na sernik

1. Data: 2003-04-04 20:37:27

Temat: przepisy na sernik
Od: "LOKI" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o podesłanie zbioru przepisów na sernik w różnych kombinacjach. Sama
robiłam coś takiego w Wordzie miałam zebrane ze 40 przepisów ale wcięło z
komputera. Po prostu nie znajdę, czarna dziura. Jak ktoś dysponuje podobnym
jeżeli nie sprawi kłopotu prosze o podesłanie. Nie mam już siły sklejać tego
od początku. W zamian oferuje kilka "przepisów" na cudowne diety, sałatki z
pora, przepis na specyfik kojący bóle kości(do okładów),przepis na kurczak
po koreańsku,cztery naklejki z pokemonem i dwie kolorowe kulki :-))).
LOKI

1. Data: 2003-04-04 21:02:52

Temat: sernik z brzoskwiniami
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Sernik z brzoskwiniami.

Ciasto na spód i wierzch:

Składniki:
6 żółtek
3 szklanki mąki
pół szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
kostka masła roślinnego (250g)

Procedura wyrobienia:
Po prostu zagnieść.
Połowę włożyć do zamrażalnika (choć na pół godzinki)
Drugą połowę wyłożyć na posmarowana masłem blachę.

Przygotowanie masy serowej:

Składniki:
1 kg sera
budyń smietankowy lub waniliowy
1 szklanka cukru
pół kostki masła (125g)
1 całe jajko

Wymieszać składniki. Mixerem.
Wyłożyć na ciasto.

Trzecia warstwa to pokrojone brzoskwinie (mogą być z puszki).

Czwarta warstwa:

Składniki:
białko z 5 jajek
budyń śmietankowy lub waniliowy
1 szklanka cukru pudru

Zmixować.
Wyłożyć na blachę z poprzednimi warstwami.

Ostatnia warstwa:

Wyjąć z zamrażalnika ciasto i zetrzeć na tarce do warzyw (na pianę).

Wstawić do piekarnika na pełną godzinę.

Temp. piekarnika nie niższa niż 185&ordm;C.

Smacznego!

Fiona

1. Data: 2003-04-05 10:20:08

Temat: Re: przepisy na sernik
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SERNIK BAAAAAARDZO PUSZYSTY
Skladniki:
MASA SEROWA:
1 kg sera (mielony lub zmielic)
1 litr mleka ( 0%;2% albo 3,2% - wg. uznania / diety)
2 budynie waniliowe
4 jaja
1 1/2 szklanki cukru pudru
ewent. skorka pomaranczowe lub rodzynki ( nie za duzo, bo mimo posypania
maka opadna na dno)
CIASTO:
1 margaryna
1 cukier waniliowy
1/2 lyzeczki proszku do pieczenia
maki ile zabierze - ma byc dosc twarde

Ciasto lekko wyrobic i wylepic nim blaszke. Mase serowa (czyli wszystkie
skladniki BEZ BIALEK) zmiksowac. Dodac ubita piane. Nie przejmujac sie, ze
calosc jest konsystencji slodkiej smietany wylac na surowe ciasto. Piec
1-1,5 godziny w temp. 180`C.
Ciasto jest najlepsze gdy jest wylane na wysokosc 6-7cm. Polukrowac albo
polac polewa czekoladowa.

ita

1. Data: 2003-04-05 11:58:47

Od: "Acha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sernik

CIASTO

2 - szklanki mąki

2 - łyżeczki proszku do pieczenia

? - kostki masła

2 - żółtka

mały cukier waniliowy

3 - łyżki cukru

Do przesianej mąki dodać proszek do pieczenia i pokrojone w kostki masło.

W garnku utrzeć żółtka z cukrem i cukrem waniliowym - wlać później do mąki i
zagnieść ciasto (jeśli jest twarde lub się nie klei dodać trochę śmietany
(kwaśnej) ). Ciasto rozłożyć na wysmarowaną brytfankę.

SER

1kg sera

6 jajek

1 ? szklanki cukru

? szklanki oleju (mniej więcej takiego żeby nie śmierdział za bardzo) nie
wiem, jaki to ale .

1 ? szklanki mleka

2 budynie śmietankowe (może być jeden śmietankowy i waniliowy)

2 cukry waniliowe małe (lub jedna porcja podwójna)

Do przemielonego sera dodajemy po kolei jajka i ucieramy (5 całych jajek i
jedno żółtko a biało zostawiamy osobno). Ciągle ucierając dodajemy cukier
(można dać więcej lub mniej w zależności od gustu) wlewamy olej, powoli
mleko, cukier waniliowy, i budynie - cięgle ubijamy minerem.

Możemy dodać :

Olejki- trochę śmietankowego, waniliowego, cytrynowego i pomarańczowego

Bakalie - rodzynki, suszone morele wszystko znowuż od gustu.

Masę serową wlewamy (jest to dość płynne) na ciasto i pieczemy ok. 1h w
temperaturze 180C.

Znowu w zależności od gustu możemy zrobić różną górę:

1- Z białek, jakie zostały ubijamy pianę z 3 łyżkami cukru i 3-4 łyżek
kokosu. Pianę wylewamy na ciasto ok. 15 minut przed końcem pieczenia i
pieczemy dalej aż się zarumieni.

2- Polewamy polewą np. czekoladową i można posypać kokosem.

3- Kroimy banany w plastry, układamy na serniku i zalewamy galaretka
agrestową.

4- I co tylko dasz rade jeszcze wykombinować.

1. Data: 2003-04-05 13:11:35

Od: "Acha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czemu przy wklejaniu wbilo pytajniki tam gdzie ma byc pół.sorki

1. Data: 2003-04-05 13:11:55

Od: "Acha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czemu przy wklejaniu wbilo pytajniki tam gdzie ma byc pół.sorki

1. Data: 2003-04-12 19:01:23

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4 jaja
> 1 1/2 szklanki cukru pudru
> ewent. skorka pomaranczowe lub rodzynki ( nie za duzo, bo mimo posypania

Proszę, nie spadnijcie z krzesła ani sie nie zakrztuscie, ale...
(tu zbieram się na odwagę):
ten budyń to najpierw trzeba ugotować, czy sypiemy proszek?

Alina

1. Data: 2003-04-12 20:30:10

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (tu zbieram się na odwagę):
> ten budyń to najpierw trzeba ugotować, czy sypiemy proszek?

Zapewne wsypac prosto z opakowania proszek :)
Przynajmniej tak my robimy :))
I nie napisane coby go gotowac, mogloby sie rozwalic raczej :)

Marta

1. Data: 2003-04-13 18:47:00

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Marta napisala:

> Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> Zapewne wsypac prosto z opakowania proszek :)
> Przynajmniej tak my robimy :))
> I nie napisane coby go gotowac, mogloby sie rozwalic raczej :)

Serdeczne dzięki:-))
Nie taje, ze ta wersja bardziej mi odpowiada :)
Jestem tu od niedawna i duzo skorzystalam. Głowkuję, czym się
Wam zrewanzowac. Jednak na razie mam raczej wiecej pytan niz propozycji.
Tymczasem pozdrawiam wszystkich smakoszów i idę robić kolacje (całkiem
zwyczajną, bo mam na jutro strasznie dużo pracy).

Alina

tort bezowo-chałwowy- czy ktoś zna???
Salceson 2 (ciasto)
boczek pieczony