sezon ogrodniczy...

11. Data: 2007-01-08 22:53:54

Temat: Re: sezon ogrodniczy...
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:enueus$k9g$1@news.dialog.net.pl...

> Po co Ci tuje z nasion?
> Jeść się tego nie da. Nakarmić jakieś pożyteczne zwierzę też nie. Na opał
> lepiej posadzić jakieś brzózki.
> Ozdobne to to też nie jest. Raczej jest to jedno z większych brzydactw.

Święte słowa!
> No więc po co Ci tuje z nasion?
> Jestem ciekaw.
Ja jestem też ciekaw po co t(f)uje w ogóle?
Pozdarwiam :-)
Janusz

12. Data: 2007-01-08 22:55:36

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2007-01-08 22:55:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:enufo4$ned$1@nemesis.news.tpi.pl michalina
<m...@n...vp.pl> napisał(a):

> P.S. Teraz to się boję pytać o cokolwiek, bo tak strasznie chciałam
> być wykształciuchem a tu okazuje sie, że niestety.

Hejka. W takim razie możesz sobie tylko czasami PiSnąć. :-)
Pozdrawiam incydentalnie Ja...cki

14. Data: 2007-01-08 23:03:44

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:03be01c73378$0d375290$19f71753@nju Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> papier jest cierpliwy i rozne glupoty przyjmnie

Hejka. Czego przykladem są niektóre Twoje posty. < lol >
Pozdrawiam irrelewantnie Ja...cki

15. Data: 2007-01-08 23:06:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> papier jest cierpliwy i rozne glupoty przyjmnie
>
> Hejka. Czego przykladem są niektóre Twoje posty. < lol >
> Pozdrawiam irrelewantnie Ja...cki
:)
to Ty wspomniales o papierowej literaturze
ale konkretnie podaj przyklad gdzie taka glupote wyczytales
:)

16. Data: 2007-01-08 23:09:38

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:enufo4$ned$1@nemesis.news.tpi.pl michalina

> Hejka. W takim razie możesz sobie tylko czasami PiSnąć. :-)
> Pozdrawiam incydentalnie Ja...cki

Ło matko, no co ja Ci zrobiłam?
Swoją drogą, to może rzeczywiście sobie PiS-nę jedząc kaczkę i patrząc
jak rosną truskawki sadzone w grudniu.
Sama jestem ciekawa, co z nich wyrośnie. Mój wsiowy sąsiad mający
niedostępną dla mnie odmianę marmolada (dla wtajemniczonych Onebor),
namawiał mnie w zeszłym tygodniu, żebym sobie skubnęła z jego plantacji
rozłogi i jeszcze posadziła TERAZ. Nie wiem czy chłop wie co mówi, czy
eksperymentuje na mnie.
michalina

17. Data: 2007-01-08 23:21:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:03f901c73379$88c80de0$19f71753@nju Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> ale konkretnie podaj przyklad gdzie taka glupote wyczytales

Hejka. Tak za darmo? Zamów ekspertyzę. Wiedza kosztuje. :-)
Pozdrawiam kardynalnie Ja...cki

18. Data: 2007-01-08 23:29:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Tak za darmo? Zamów ekspertyzę. Wiedza kosztuje. :-)
> Pozdrawiam kardynalnie Ja...cki
:)
pewnie wyczytales to w tej samej ksiazece z ktorej Jerzy wyczytal ,
ze opryski powinno sie robic tuz przed deszczem
:)))))))

19. Data: 2007-01-09 07:54:31

Od: <@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za odpowiedź,
chyba jednak się wstrzymam z tym przekopywaniem działki...

Co do tuji, to głównie chodzi mi o gęsty żywopłot,
chcę odgrodzić się od sąsiada, który postawił ogrodzenie,
które to kojarzy mi się z cmentarzem :)

pozdrawiam
Robert Pieńkowski

20. Data: 2007-01-09 08:29:14