sieci aptek w Polsce

1. Data: 2006-12-20 17:46:14

Temat: sieci aptek w Polsce
Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Potrzebowalabym informacje na temat aptek w Polsce, a dokladniej - znacie
jakies sieci aptek? najlepiej ekskluzywnych. Moga tez byc jakies sieci
drogerii/perfumerii z artykulami parafarmaceutycznymi.

Bede wdzieczna za wszelka pomoc, bo probowalam juz w google ale jak na razie
bez rezultatu.

Pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2006-12-23 08:53:02

Temat: Re: sieci aptek w Polsce
Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia napisał(a):
> [...]
> drogerii/perfumerii z artykulami parafarmaceutycznymi.
>
> Bede wdzieczna za wszelka pomoc, bo probowalam juz w google ale jak na razie

Nie no, żartujesz sobie? 'szukałaś w google'? i nie znalazłaś żadnych
sieci aptecznych w Polsce? To jak już Ci je wymienie, to i tak nie
będziesz się potrafiła z tym zjawiskiem odnaleźć... Wiec daj sobie
spokój. 'Ekskluzywne' sieci apteczne. Tu już po raz drugi dołożyłaś do
pieca...

Adam

ps: Jak chcesz wprowadzić jakiś parafarmaceutyk na rynek, to zacznij od
rejestracji w MZ, a nie od 'szukania w googlach ekskluzywnych sieci'...
sieć 'ekskluzywnych' drogerii to np Sephora. Ekskluzywne jak na nasze
siermiężne warunki... :)

3. Data: 2006-12-23 11:19:32

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'Ekskluzywne' sieci apteczne. Tu już po raz drugi dołożyłaś do pieca...
Internet i komputer to nie jest moja dzialka dlatego prosilam o pomoc

> [...]
> rejestracji w MZ, a nie od 'szukania w googlach ekskluzywnych sieci'...
> sieć 'ekskluzywnych' drogerii to np Sephora. Ekskluzywne jak na nasze
Wspominalam cos o wprowadzaniu czegokolwiek na rynek?
Co prawda na co dzien sie tym zajmuje ale nie o to tutaj chodzilo
Dzieki za odpowiedz :)

Twardość czaszki
Zapalenie torebki stawowej w nadgarstku?
przewlekły ból barku - leczyć?
pigułki antykoncepcyjne
Canada - Rewolucyjne odkrycie w walce z cukrzyca