silikonowy biustonosz

1. Data: 2004-06-17 09:14:39

Temat: silikonowy biustonosz
Od: "Kinga" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz kilka razy trafilam w telewizji na reklame tego "cuda" i tak sie
zastanawiam czy to naprawde dziala, czy tez jest to kolejny beznadziejny
produkt z TV marketu.
Czy ktoras z Was wie cos wiecej na ten temat? Gdyby to naprawde nadawalo sie
do uzytku i dzialalo tak jak w reklamie to bylbyby to faktycznie idealny
biustonosz.
Ponizej zamieszczam link zeby bylo wiadomo o czym mowie
http://www.tvmarket.com.pl/tshop.asp?ac=IZD&ID=252

Pozdrawiam,
Kinga

1. Data: 2004-06-17 09:30:11

Temat: Re: silikonowy biustonosz
Od: "Mateusz" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już są na allegro http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26950909

1. Data: 2004-06-17 10:30:46

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...Gdyby to naprawde nadawalo sie
> do uzytku i dzialalo tak jak w reklamie to bylbyby to faktycznie idealny
> biustonosz.

Szczerze? Ja sie tylko zastanawiam jak to sie ma sprawdzac latem, kiedy bywa
bardzo goraco. Przeciez to jakas guma czy inne "sztuczne badziewie" a w
srodku klej :-o Od tego to sie chyba tylko nabawic odparzen mozna ;))

Przerazona PSO* ;)

1. Data: 2004-06-17 10:33:03

Od: "o_O" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już są na allegro http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26950909

ta i pisze ze cena to 85 zl na sztuke a na dole w prezentacji strony
przewija sie napis: to tylko 79 zł. fajnie :D

1. Data: 2004-06-17 10:59:03

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PSO" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo goraco. Przeciez to jakas guma czy inne "sztuczne badziewie" a w
> srodku klej :-o Od tego to sie chyba tylko nabawic odparzen mozna ;))

Witam

Ja moge napisac z wlasnego doswiadczenia uzywania wkladek silikonowych.
Juz po2-3 dniach zauwazylam czerwone plamy na skorze piersi, ktore lekko
piekly i tak podejrzewam, ze gdybym z tym dluzej pochodzila to odparzenia
mialabym gwarantowane. Zrezygnowalam z wkladek przynajmniej do jesieni.
Zobaczymy moze zima cos sie zmieni. Wkladki jeszcze przezyje ale juz takiego
czegos to nie:))) Przeciez skora musi "oddychac", czlowiek sie poci i takie
tam...Jakos dziwnie i sztucznie bym sie czula....

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-06-17 12:52:40

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja moge napisac z wlasnego doswiadczenia uzywania wkladek
silikonowych.
> Juz po2-3 dniach zauwazylam czerwone plamy na skorze piersi, ktore lekko
> piekly i

Ja natomiast chwale sobie biustonosz z silikonem Lissa, fajnie formuje
piersi, jest wygodny-jednak latem goraco....tak wiec sam silikon jak w
ofercie-no nie wiem.
Magda

1. Data: 2004-06-17 14:39:49

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ja natomiast chwale sobie biustonosz z silikonem Lissa, fajnie formuje
> piersi, jest wygodny-jednak latem goraco....tak wiec sam silikon jak w
> ofercie-no nie wiem.

A mozesz zdradzic gdzie go kupilas i za ile? Czym sie rozni od tego w
ofercie i na allegro??

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-06-17 14:52:39

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz zdradzic gdzie go kupilas i za ile? Czym sie rozni od tego w
> ofercie i na allegro??

Mysle, ze MagdzieK chodzilo o taki normalny biustonosz w ktorym wszyto
wkladki silikonowe dla "dodania inteligencji" ;) czyli powiekszenia biustu
:) Chociaz tylko zgaduje ;) Konrad ma takie z wkladka silikonowa (czy tam
plynnymi silikonem jak kto woli) za.. mchm.. ok. 80 zl chyba. Tyle, ze jak
mysle nie taki cie interesuje ;)

PSO*

1. Data: 2004-06-17 15:13:43

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz zdradzic gdzie go kupilas i za ile?

W sklepie Gorseteria (W-w) za 140zł. (kolory to czarny, ecru i pistacja)

Czym sie rozni od tego w
> ofercie i na allegro??

Nie wyswietla mi sie str. allegro, ale od tego ze str. podanej przez Kinge
rozni sie tym, ze moj jest w miekkim materiale i chyba to wsztstko. Sam
silikon bezposrednio na skore moze byc niewygodny.
Magda

1. Data: 2004-06-17 15:16:12

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze MagdzieK chodzilo o taki normalny biustonosz w ktorym wszyto
> wkladki silikonowe dla "dodania inteligencji" ;)

Wlasnie chyba nie, bo jak patrze na ten ze str, podanej przez Kinge to
wydaje mi sie, ze ten moj jest taki jak ten, tylko wszyty w miekki material.
Wyraznie jest to jedna masa, nie wkladka.
Magda

A'propos Ziai - chwal
podklad swiatloczuly w kompakcie avonu i inne
Plamy z parafiny
krem pod oczy
Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?