skad sie bierze choroba

1. Data: 2007-03-07 13:26:25

Temat: skad sie bierze choroba
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

jestem obecnie chory, jakas infekcja wirusowa,
gorączka + przeziębienie i ogólne bóle.
na codzień trochę biegam i jeżdzę na rowerze,
nawdychałem sie zimnego powietrza i odtąd choroba ...
no ale skad sie wział ten wirus, z kosmosu ?
z nikim sie raczej nie widuje ... wiec o co tu chodzi
przez co jestem chory ? przez zimne powietrze czy
przez to ze jakies gowno polknelem przez zupelny
przypadek ?
czy mozna na przyszlosc uniknac takiego bezsensownego
chorowania ? bo zabiera mi to duzo cennego czasu

2. Data: 2007-03-07 13:52:42

Temat: Re: skad sie bierze choroba
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiarstic Slide (aphex)" <n...@n...no> napisał w wiadomości
> [...]
> przypadek ?
> czy mozna na przyszlosc uniknac takiego bezsensownego
> chorowania ? bo zabiera mi to duzo cennego czasu

Można. Kiepska dieta - kiepska odporność. A odporności nie znajdziesz w
aptece...
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-03-07 16:43:55

Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 7, 1:26 pm, "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> wrote:

> czy mozna na przyszlosc uniknac takiego bezsensownego
> chorowania ? bo zabiera mi to duzo cennego czasu

Naturalnie. Wystarczy przenisc sie na calkowicie odcieta od swiata
stacje na Antarktydzie. Mimo zabojczych temperatur mini-epidemie
adenovirusow/grypo-podobnych zdarzaja sie jedynie po przylotach osob z
zewnatrz. Przez krotki okres czasu czesc stacji siapi nochalami, po
czym wsyscy nabywaja odpornosci na dany typ wirusa i tak do nastepnego
przylotu.

4. Data: 2007-03-07 16:47:52

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

a czy noszenie maski ochronnej na twarzy wychodzac
z domu w dni zimowe da mi ochrone ?

5. Data: 2007-03-07 20:00:29

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a czy noszenie maski ochronnej na twarzy wychodzac
> z domu w dni zimowe da mi ochrone ?

Na pewno większą będzie niewychodzenie z domu w dni zimowe :)

--
PawełJ

6. Data: 2007-03-08 10:08:48

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowieku, te wszystkie bakterie i wirusy nosisz cały czas w sobie. Ale Twój
organizm sobie z nimi radzi i utrzymuje je w ryzach. Wystarczy chwilowe
obniżenie odporności - i one się namnażają. Nie potrzeba się z nikim
kontaktować ani się zarażać, żeby zachorować.

7. Data: 2007-03-08 18:26:02

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"batory" <

> [...]
> obniżenie odporności - i one się namnażają. Nie potrzeba się z nikim
> kontaktować ani się zarażać, żeby zachorować.
Nie trzeba, ale większe prawdopodobieństwo, że jednak zachorujesz,
jak masz kontakt z osobami chorymi, kaszlącymi i kichającymi. Unikaj
takich kontaktów i przebywania w towarzystwie osób chorych, a z pewnością
będziesz mieć mniejsze szanse na zarażenie.
Mel

Okulistyka - Zwyrodnienie plamki żółtej
klarytromycyna+tussicom?
uplawy