skażona żywnoś

1. Data: 2002-05-16 12:56:18

Temat: skażona żywnoś
Od: "nowac" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam danych nt 'skażona żywność'

1. Data: 2002-05-16 13:01:51

Temat: Re: skażona żywnoś
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

nowac schrieb:

> szukam danych nt 'skażona żywność'

a imię, płeć masz? A dzię dobry?

google daje 94 odpowiedzi na ten temat, może starczy?

Waldek, Berlin-Zehlendorf

1. Data: 2002-05-16 14:13:41

Od: "nowac" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a imię, płeć masz? A dzię dobry?
>
> google daje 94 odpowiedzi na ten temat, może starczy?
swego czasu tu bywalem wiec moze uznalem za niepotrzebne przedstawianie sie
a google daje moze i pare wiecej odpowiedzi ale nie starczy. sprawdziles
tresc? dla mnie niewystarczajaca (choc to i tak za malo powiedziane)

1. Data: 2002-05-16 15:40:56

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swego czasu tu bywalem wiec moze uznalem za niepotrzebne przedstawianie
sie

Google mówią, że bywałeś tylko tutaj:
comp.sys.novell
pl.misc.budowanie
pl.misc.samochody
pl.biznes.banki
pl.soc.prawo.podatki
pl.misc.telefonia.gsm
pl.praca.dyskusje
:-(

a że tu cię zacytowano to pewnie nawet o tym nie wiesz
;-)))
alt.pl.dupa =
http://groups.google.com/groups?q=g_now%40poczta.one
t.pl&hl=pl&lr=&ie=UTF8
&oe=UTF8&newwindow=1&selm=92ujov%24g64%242%40news.tp
i.pl&rnum=17

I chyba wiem dlaczego szukasz tych info.
;-)))))))))))))))))))))

> a google daje moze i pare wiecej odpowiedzi ale nie starczy. sprawdziles
> tresc? dla mnie niewystarczajaca (choc to i tak za malo powiedziane)

skażenie żywności = 533 w 0,65 sek.
http://www.google.com/search?num=100&hl=pl&ie=UTF8&o
e=UTF8&newwindow=1&q=s
ka%C5%BCenie+%C5%BCywno%C5%9Bci

Swoją drogą wpisz to czego tak naprawdę szukasz.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-05-16 15:42:24

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> swego czasu tu bywalem wiec moze uznalem za niepotrzebne przedstawianie sie
> a google daje moze i pare wiecej odpowiedzi ale nie starczy. sprawdziles
> tresc? dla mnie niewystarczajaca (choc to i tak za malo powiedziane)

dalej nie masz imienia?
Zależy co rozumiesz pod terminem "skażona żywność". Może być
radioaktywnie, bakteryjnie, chemicznie. O co biega?

Waldek

Przystawka z pieczarek (P)
ciasto z feta - pomysl na nie (P)
baklazan w ciescie podany z sosem pomidorowym (P)
re.poratujcie przepisem
Przed "włoszczyzną"