ciasto z feta - pomysl na nie (P)

1. Data: 2002-05-16 12:32:47

Temat: ciasto z feta - pomysl na nie (P)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje pomysl na wykorzystanie fety

Ciasto z feta i bazylia

200g maki, 3 jajka, 10 cl mleka, 5 cl oliwy z oliwek, sloik
fety w kawalkach (hehehe), bazylia swieza do wyboru, 1/2
opakowania drozdzy chemicznych (hehehe - byly juz takie watki o
drozdzach) i "kilka pomidorkow wisniowych ("tomates cerises") -moze to
te malutkie...?

nagrzewamy piekarnik (na 7), podejrzewam ze dosc klasycznie na
200stopni. (moze ktos zna lepsze przeliczniki bo ja strzelam)

Podgrzewamy mleko. Smarujemy maslem i posypujemy maka blache na
ciasto (nie mam pojecia jakiej wielkosci - pozostawiam to
waszemu osadowi). W misce mieszamy make, drozdze, oliwe. Nastepnie
dodajemy jajka i cieple mleko. Ponownie wyrabiamy - dosc
solidnie. Dosypujemy bazylii, dosalamy, pieprzymy. Dodajemy kawalki
sera fety i cwiartki pomidorow. Delikatnie mieszamy uwazajac na
kawalki sera....Wykladamy na blache i pieczemy przez okolo 35
minut (piekarnik na 5)

przepis z netu.....francuskiego

agataW

1. Data: 2002-05-16 12:52:37

Temat: Re: ciasto z feta - pomysl na nie (P)
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nagrzewamy piekarnik (na 7), podejrzewam ze dosc klasycznie na
> 200stopni. (moze ktos zna lepsze przeliczniki bo ja strzelam)

7 to u mnie 220, a 8 to 250st
Mapet

1. Data: 2002-05-16 15:52:01

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisal w wiadomosci
> Podaje pomysl na wykorzystanie fety

ale fajny przepisik - na pewno skorzystam :)

baklazan w ciescie podany z sosem pomidorowym (P)
re.poratujcie przepisem
Przed "włoszczyzną"
prosba o przepis
wiadomosc dla 3-city