składane stoły i wysuwane blaty do małej kuchni - szukam wzorów

1. Data: 2004-08-20 06:46:13

Temat: składane stoły i wysuwane blaty do małej kuchni - szukam wzorów
Od: "Noemi Kowalczyk" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam wzorów składanych stołów, stolików lub wysuwanych blatów do małej
kuchni.

Czy ktoś z grupowiczów zastanawiał się jak urządzić kącik jadalny w małej
kuchni.
Chodzi mi o blat który można w każdej chwili złożyć lub rozłożyć.

Będę wdzięczna za każdy pomysł lub zdjęcie

Noemi

1. Data: 2004-08-20 07:00:34

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Noemi Kowalczyk" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Chodzi mi o blat który można w każdej chwili złożyć
> lub rozłożyć.[...]

W którymś z ostatnich numerów "Czterech Kątów" był stolik udający szufladę.
Wyglądało sympatycznie, acz sądząc po wykończeniu kuchni prowadnice do tego
patentu kosztują jakieś makabryczne pieniądze ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

jakie wybrac zelazko?