skrzypiącA k... klepka

1. Data: 2007-01-13 14:41:54

Temat: skrzypiącA k... klepka
Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

panowie i panie!
mieszkam w kochanym i kocim mieszkaniu
odziedziczonym po swiezo zmarlej babci.
wszystko jest w nim przeidealne, procz
skrzypiacej klepki.
kazdy krok jest jednym wielkim skrzypnieciem.
co zrobic?
dodam ze mam dwie rece, duzo checi i pieniadze.

2. Data: 2007-01-13 14:47:19

Temat: Re: skrzypiącA k... klepka
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko napisał(a):
> co zrobic?
> dodam ze mam dwie rece, duzo checi i pieniadze.

to ostatnie jest najwazniejsze, bo trzeba wezwac
fachowca, ktory albo zdejmie podloge i jeszcze
raz ja ulozy (z roznym efektem), albo polozy nowe
deski (z rownie roznym efektem, vide mieszkanie moich
rodzicow, gdzie wlasnie zaczynaja skrzypiec, a sa nowe :/ )

Sierp

3. Data: 2007-01-13 17:53:21

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

kukikoko napisał(a):
> kazdy krok jest jednym wielkim skrzypnieciem.
> co zrobic?
Zapuścić olej we wszystkie szczeliny. Olej wazelinowy lub parafinowy
lub silikonowy - strzykawka w dłoń i trochę zabawy na kolanach.
Poczekać parę dni - powinno przestać skrzypieć.

4. Data: 2007-01-13 22:48:17

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wątpię, czy zużyte deski, które są juz zmęczonym materiałem zginanym przez
kilkadziesiąt lat, mogą przestac skrzypieć po nasmarowaniu, raczej wymiana podłogi
tysiąć złotych za mały pokój kosztuje zlecona.

problem z chinskim budzikiem
Musze pilnie kupic pralke i nie wiem jaka.
Zepsuta pralka
Szafy typu komandor
lodówka Liebherr czy Bosch?