skrzywienie kręgosłupa

1. Data: 2003-02-09 12:38:13

Temat: skrzywienie kręgosłupa
Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim problemem jest skrzywienie kręgosłupa w dolnej jego części, a przez to
wyglądam jak bym miał za duży brzuszek i nie mogę długo stać nieruchomo max
20 min, ponieważ odczuwam tam silny ból. Chciałby się dowiedzieć czy można
to jakoś skorygować nie operacyjnie. Oraz czy moja praca jestem kierowcą ma
na to wpływ

2. Data: 2003-02-09 13:47:31

Temat: Re: skrzywienie kręgosłupa
Od: "Anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majszek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
można
> to jakoś skorygować nie operacyjnie. Oraz czy moja praca jestem kierowcą

inny
sposób, jeśli nie przekroczyłeś tego wieku jest jeszcze niewielka szansa na
korektę postawy poprzez rehabilitację ale najlepsze skutki uzyskuje się w
latach wcześniejszych kiedy jeszcze nie ma pełnego skostnienia ( dla
wyjaśnienia po operacji też nie obędzie się bez rehabilitacji ale już w
innym celu) . Jednak obojętnie jakie będzie leczenie podstawę stanowi
wzmocnienie mięśni brzucha, aby maksymalnie odciążyć kręgosłup ( wszelkiego
rodzaju nożyce, rowerek itp). Twoja praca też nie pozostaje bez znaczenia
dla tej wady. Proponuję nie zwlekać z leczeniem bo z czasem się to pogłębi i
będzie coraz bardziej dokuczliwe i trudniejsze do leczenia. Pewne nawyki
złej postawy im dłużej trawją tym trudniej je usunąć zresztą jak każde
przyzwyczajenie.

3. Data: 2003-02-09 16:59:31

Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie coraz bardziej dokuczliwe i trudniejsze do leczenia. Pewne nawyki
> złej postawy im dłużej trawją tym trudniej je usunąć zresztą jak każde

W maju kończę 24 latka czyli już chyba zapóźno prawda? a tak wogóle to do
kogo mogę się z tym zwrócić?

4. Data: 2003-02-09 17:45:56

Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś się do ortopedy lub rehabilitanta.Są specjalne ćwiczenia na
hyperlordozę.Systematyczne wykonywane być może opóźnią dolegliwości bólowe
Twojego kręgosłupa.foma

Węzły chłonne szyjne
Odczynowy węzeł chłonny
Pytanie laryngologiczne ....
Czy tabletka antykoncepcyjna powoduje poronienie???
Taki artykulik- ciekawostka