skutki porazenia pradem

1. Data: 2003-05-14 16:21:30

Temat: skutki porazenia pradem
Od: mareck <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos z obecnych tu fachowcow, moze podac prawdopodobne skutki porazenia
pradem (ok 1500 V) 13-letniego chlopca, jakie moga wystapic po jakims
czasie?
wypadek zdarzyl sie tydzien temu, obecne skutki to: utrata przytomnosci (na
5 min. w momencie wypadku) oraz poparzenia skory na brzuchu w okolicach
ramion, oraz ciagly stres - leki/obawy. po za tym jest sprawny - jesli moze
to tak ujac.
dokladnie chodzi mi o to jakie beda skutki tego porazania za roku lub przez
reszta zycia, takze (a moze glownie) skutki neurologiczne i kardiologiczne.

pozdrawiam
Marek

2. Data: 2003-05-15 17:17:12

Temat: Re: skutki porazenia pradem
Od: "Adaś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli po odzyskaniu przytomności było słodko w ustach (a przy takim
uderzeniu raczej było) to elektrolityczny rozkład krwi organizm ciężko z tym
będzie walczył.

Elektronik - Adaś

Użytkownik "mareck" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
przez
> reszta zycia, takze (a moze glownie) skutki neurologiczne i

tarczyca
Ukruszony jedynka - gdzie dobry dentysta?
antykoncepcja=depresja?
Problemy z pamięcią i kojarzeniem
egz.na medycyne ratunkowa-podreczniki