śledz w kołderce

1. Data: 2001-01-29 10:04:14

Temat: Re: śledz w kołderce
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedyś dane mi bylo spróbować pyszne danie które nosiło nazwę " śledz pod
> kołderką " czy ktoś coś na ten temat może mi powiedzieć ??

Jasne, są to śledzie solone przekładane na przemian buraczkami gotowanymi,
tartymi i siekanymi jajkami, polane z wierzchu sosem, majonezowym

--
ostry

1. Data: 2001-01-29 10:08:15

Temat: śledz w kołderce
Od: "Chrystian" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś dane mi bylo spróbować pyszne danie które nosiło nazwę " śledz pod
kołderką " czy ktoś coś na ten temat może mi powiedzieć ??

--
pozdrawiam Chrystian
s...@f...onet.pl

1. Data: 2001-01-29 22:16:31

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ja mam taki przepis:

na dno pokrojone śledzie (przeplukane z soli)
druga warstwa to bardzo drobno posiekana cebula
majonez ze smietana
ugotowana marchewka starta na tarce (te grubsze oczka)
majonez
ugotowane ziemniaki starte na tarce tak jak marchewka
majonez
i na wierzch ugotowane na twardo jajko utarte na najdrobnieszej tarce.
( do cebuli i jajka mozna uzyc jakiejs maszynki do rozdrzbniania)

pyszotka

proporcje poszczegolnych skladnikow wedle uznania.
--
pablo
podlacz myszke do taboreta, bedziesz mial peceta.

Aby poniedziałek był weselszy (OT)
Aby poniedziałek był weselszy (OT)
Sernik a skorka pomaranczowa
Plecak ziemniaczany