inna? lazania :)

1. Data: 2001-01-29 09:22:03

Temat: inna? lazania :)
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Ostatnie pare dni pracowalam w domu, stad mialam wiecej czasu by cos
upichcic i czekac z cieplym na rodzine ... :)
Zrobilam lazanie. Nie wiem czy jest inna, czy juz takiej probowaliscie,
ale jesli nie, to polecam :) naprawde ciekawa kompozycja smakowa :), a
byla to lazania z szynka i brokulami, sos beszamelowy i ser.
W mig zniknela, gdybyscie mogli zobaczyc te blogie minki ... ;)

Magdusia w siodmym niebie

1. Data: 2001-01-29 10:52:34

Temat: Re: inna? lazania :)/Torta meksykanska
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> Co kraj to obyczaj. Gdybys zamiast tych nalesnikow uzyla tortillas, do
> mielonego miesa i do sosu dodala chili, cayenne i jalapeno, zamienila
> brokuly na avocado, szpinak na siekana kapuste, a jedna warstwa by byla
> z odsmazonej fasoli, to bys miala meksykanskie jedzenie o nazwie
> "torta". Torta to jakikolwiek przekladaniec, z czego sie ma w lodowce,
> plus tortillas, polane sosem do enchiladas, i posypane serem, zapieczone
> w piecu i dodatkowo pod opiekaczem, zeby sie ser przypiekl. Podawac z
> salata, guacamole i kwasna smietana.
> Magdalena Bassett

a czy masz moze przepis na te tortillas? u nas to kupe kasy kosztuje te 6
sztuczek
byuabym dzwieczna niezmiernie:)
--
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-29 12:14:33

Temat: Re: inna? lazania :)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz tak eksperymentujesz, to czy robilas wersje lazanii
deserowa?

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-29 13:06:15

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Jak juz tak eksperymentujesz, to czy robilas wersje lazanii
> deserowa?

Nie, Krysiu. Deserowa czy to oznacza na slodko? :)
Prosze, podaj jakies szczegoly.
M.

1. Data: 2001-01-29 14:35:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Dobra - przepis z tutejszej gazety (czyli czasopisma dla kobiet,
kiedy takowe czytywalam) - wziac platy lasagne, lepiej byloby je
ugotowac, bo nie ma sosu, ktory by namoczyl i zmiekczyl a potem
ugotowal to makaronowe przescieradlo (jesli jeszcze sie nie
zgubilas, to masz stalowe nerwy!!! i niezwykla inteligencje!!)

No wiec

jak juz te platy lasagne sa ugotowane, to bierze sie owoce. Jakie
sie chce - np z kompotu, z puszki, ugotowane jablka (z tych co
sie rozlatuja i tuch, co zostaja w kawalkach bo wtedy jest i
ladnie i smacznie i nie sucho) z cynamonem, rodzynki, suszone
morele, inne temu podobne. Kombinacje dowolne, tak mysle, ze
wisnie, sliwki itp w lecie bylyby swietne do tego.

Jedziemy dalej - jako sos beszamelowy wystepuje tu sos
waniliowy/budyniowy/budyn/sos bialy slodki z aromatem jakims
(czyli kisiel na mleku).

Dzialac jak przy normalnym lasagne - warstwa makaronowa, warstwa
owocowa, warstwa sosu. Zapec, jesc z apetytem , wylizac miche

Krysia

1. Data: 2001-01-29 18:21:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:5...@4...com..
.
[...]
wylizac miche
No tak, za cos takiego to moja slubna mnie gani.
;-)))
To dopiero przesad :-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-30 08:03:54

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Kryska. Rzeczywiscie taka lazania to najlepsza pewnie latem,
kiedy owoce swieze. Danie ogolnie wyglada na lekkie, wiec w sam raz na
lato.
Dzieki,

1. Data: 2001-01-30 16:15:55

Od: "Grom" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

A probowaliscie lasagnie ze szpinakiem ?
pyyycha :)

1. Data: 2001-01-30 18:07:30

Od: "Kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jedziemy dalej - jako sos beszamelowy wystepuje tu sos
> waniliowy/budyniowy/budyn/sos bialy slodki z aromatem

Witam po dlugiej przerwie,
a wiecie, tak sobie pomyslalam... w dziecinstwie babunia
tuczyla nas pysznym makaronem z bialym serem i cukrem.. a
gdyby tak podgotowana lasanie przelozyc takim bialym
serkiem, mysle, ze najlepszy bylby chudy, albo "wiejski"
coby sie takie fajne grudki porobily, na upartego powtykac
nawet bakalie (ja osobiscie nie lubie, poza twardymi), zalac
takim sosikiem waniliowym i zapiec?
Qrcze, na oko to mi wyglada fajnie, i gdybym mogla to
podalabym ten przepis sprawdzony i dopracowany, ale niestety
córcia ma uczulenie na nabial, a je mnie, wiec... Boziu, jak
ja tesknie za twarozkiem... :'((((
Pozdrówka, Dominika.

1. Data: 2001-01-30 21:05:21

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> wrote:

> [...]
>byla to lazania z szynka i brokulami, sos beszamelowy i ser.
>W mig zniknela, gdybyscie mogli zobaczyc te blogie minki ... ;)

A ja jak juz robie lasagne inaczej (czyli tak na prawde nie lasagne tylko
cos na wzor) to najchetniej robie wszystko tak samo jaj normalnie tylko
zamiast platow makaronowych uzywam nalesnikow. Wychodzi znakomite. Przepis
podawalem kilkakrotnie na grupie ale jesli beda chetni to powtorze.

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _