inna? lazania :)

1. Data: 2001-01-31 08:37:54

Temat: Re: inna? lazania :)
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grom wrote:

> A probowaliscie lasagnie ze szpinakiem ?
> pyyycha :)

No pewnie! Potwierdzam, ze pycha :))))
M.

1. Data: 2001-01-31 10:11:03

Od: "lylith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja jak juz robie lasagne inaczej (czyli tak na prawde nie lasagne tylko
> cos na wzor) to najchetniej robie wszystko tak samo jaj normalnie tylko
> zamiast platow makaronowych uzywam nalesnikow. Wychodzi znakomite. Przepis
> podawalem kilkakrotnie na grupie ale jesli beda chetni to powtorze.

sa chetni:)))
bardzo prosze o przepis!

Lidia

1. Data: 2001-01-31 12:15:38

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek(Lechu) Marmon <l...@i...uj.edu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...cyf-kr.edu.pl...

> A ja jak juz robie lasagne inaczej (czyli tak na prawde nie lasagne tylko
> cos na wzor)[...] zamiast platow makaronowych uzywam nalesnikow. Wychodzi
znakomite.
> Lechu

Moi synkowe na takie danie mowia : "powiedzmy, lasagne". Nalesniki przek
ladam podsmazonym mielonym miesem albo plastrami szynki, brokulami albo
szpinakiem, zoltym serem w plastrach albo startym i bardzo niewielka iloscia
sosu beszamelowo-pomidorowego. Gdy jest wiecej sosu nalesniki rozmiekaja i
robia sie "niesympatyczne". Zaapiekam jak lasaagnie, kroje jak tort. Do
picia podaje sok pomidorowy ze szczypiorkiem i listkami bazylii (slicznie
rosna na parapecie).
--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-01-31 17:03:07

Temat: Re: inna? lazania :)/Torta meksykanska
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dana wrote:
> [...]
> robia sie "niesympatyczne". Zaapiekam jak lasaagnie, kroje jak tort. Do
> picia podaje sok pomidorowy ze szczypiorkiem i listkami bazylii (slicznie

Co kraj to obyczaj. Gdybys zamiast tych nalesnikow uzyla tortillas, do
mielonego miesa i do sosu dodala chili, cayenne i jalapeno, zamienila
brokuly na avocado, szpinak na siekana kapuste, a jedna warstwa by byla
z odsmazonej fasoli, to bys miala meksykanskie jedzenie o nazwie
"torta". Torta to jakikolwiek przekladaniec, z czego sie ma w lodowce,
plus tortillas, polane sosem do enchiladas, i posypane serem, zapieczone
w piecu i dodatkowo pod opiekaczem, zeby sie ser przypiekl. Podawac z
salata, guacamole i kwasna smietana.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-01-31 21:10:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> Torta to jakikolwiek przekladaniec, z czego sie ma w lodowce,
... i chyba o to właśnie chodzi ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-02-01 18:11:15

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie robilam nigdy - u nas sa za pol darmo (12 sztuk duzych tortillas z
maki bialej okolo $1.50, 12 sztuk malych tortillas z maki kukurydzianej
okolo $1.).Jedzenie meksykanskie u nas jest bardzo tanie, na szczescie.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-02-01 22:01:04

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

maua piegowata wrote:

> a czy masz moze przepis na te tortillas? u nas to kupe kasy kosztuje te 6
> sztuczek
> byuabym dzwieczna niezmiernie:)

w puszccce sa 2 przepisy na tortillas:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=740
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=16

roznia sie w skladzie niewiele, ale wg. jednego robi sie je na patelni (to
wyglada na przepis bardziej przystosowany do naszych warunkow) a wg. II-go
w piekarniku.
jesli ktos wyprobuje ktorykolwiek z nich, niech da znac jak wyszlo. i czy
jest trudno cos takiego zrobic. bo mnie tez przeraza cena. ale jeszcze sie
nie zdobylam na robienie - wygladaja dosc trudno jak na moje zdolnosci...

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-02 16:08:13

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...
> [...]
> nie zdobylam na robienie - wygladaja dosc trudno jak na moje zdolnosci...

jej, dzieki Pati:)))))))) wiem juz co zrobie na kolacje te uroczystom 8
lutego:)))))) to bedzie wuasnie to:)
juz widze ze na wuasne potrzeby uzyje przepisu tego co to na patelni sie
smazy :) duzo wygodniej:)
a czy tak trudno? przecie to proste jak swinski ogon:)))) sprobuj kiedys to
zrobic sama Pati:) niespodziewany obiadek dla rodzinki or samfink:)

teraz tylko jeszcze cus do tego wrzucic i bydzie super pysznosciowa
kolacja:))))))))))))
dzieki:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-02-03 10:52:53

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

maua piegowata wrote:

> jej, dzieki Pati:))))))))

nie ma za co :)

> teraz tylko jeszcze cus do tego wrzucic i bydzie super pysznosciowa
> kolacja:))))))))))))

niech mi ktos przypomni jak sie nazywaja tortille z nadzieniem to poddam ci
jakis pomysl. w puszccce na 100% jest przynajmniej jeden taki przepis, ale
nie pamietajac nazy nie bardzo moge go znalezc ;p

pat

1. Data: 2001-02-03 13:45:00

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
> [...]