smaczn-ego?

1. Data: 2016-02-03 20:21:05

Temat: smaczn-ego?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/nie-zyje-
najlepszy-szef-kuchni-na-swiecie-popelnil-samobojstw
o,615533.html

Restauracja Violiera utrzymała trzy gwiazdki w rankingu Michelina na
2016 rok.

2. Data: 2016-02-03 20:42:24

Temat: Re: smaczn-ego?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2016 o 20:21, Qrczak pisze:
> [...]
o,615533.html

> Restauracja Violiera utrzymała trzy gwiazdki w rankingu Michelina na

Coś mu jednak życie nie smakowało...

Ewa

3. Data: 2016-02-03 20:54:14

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 20:21:09 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
o,615533.html

> Restauracja Violiera utrzymała trzy gwiazdki w rankingu Michelina na

No i co ma tu piernik do karety? Cóż dziwnego, że się ktoś zabił? Sukces w JEDNEJ
dziedzinie nie zapewnia sukcesu w życiu. Facet na pewno miał problemy, chciał, to
się zabił i g...no wiadomo, dlaczego - może dziewczyna go rzuciła, a może po prostu
miał dosyć tego ciągłego żarcia :->

4. Data: 2016-02-13 18:59:47

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 20:54:16 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
się zabił i g...no wiadomo, dlaczego - może dziewczyna go rzuciła, a może po prostu

Ponoć dał się wciągnąć w jakąś piramidę winno-finansową, czyli powody były branżowe.

Aicha

5. Data: 2016-02-13 21:15:00

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 lutego 2016 18:59:48 UTC+1 użytkownik b...@g...com napisał:

> [...]
miał dosyć tego ciągłego żarcia :->

> Ponoć dał się wciągnąć w jakąś piramidę winno-finansową, czyli powody były

Powiem tak: nic nam do tego.

Czy mnie wzrok mój myli, czy omamy mną owładnęły??? - dawno Cię nie było, no hejże
hej, a gdzieśże Ty się, dziewczyno, podziewała tyle czasu?!
:-)

Zakwas - ki diabeł?
tzw. Marynator
Gofrownica - jaka?
Deser boski :-)
Tak sobie Panslavistę czytam i wspominam...