Tak sobie Panslavistę czytam i wspominam...

1. Data: 2016-01-24 16:02:17

Temat: Tak sobie Panslavistę czytam i wspominam...
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miło było. Chlip 3-(

2. Data: 2016-01-25 11:52:57

Temat: Re: Tak sobie Panslavistę czytam i wspominam...
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 stycznia 2016 16:02:19 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Miło było. Chlip 3-(

witaj iksa! prawda - smutno bez niego. miał chlop charyzme i nieodparte wole walki o
polskosc. czasy byle tez inne, choc slavi chyba przewidywal negatywne skutki tzw.
globalizacji!

pozdrowka

ps. niebawem odejdzie w nicosc polityczna nadszefowa UE "merkelowa", i cala polityka
unijna ulegnie niewiadomym jeszcze przemianom. niestety moze byc jeszcze gorzej!

3. Data: 2016-01-25 18:48:37

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 11:52:58 UTC+1 użytkownik k...@g...pl
napisał:

> witaj iksa! prawda - smutno bez niego. miał chlop charyzme i nieodparte wole walki
o polskosc. czasy byle tez inne, choc slavi chyba przewidywal negatywne skutki tzw.
globalizacji!

Okazuje się- miał rację!

> ps. niebawem odejdzie w nicosc polityczna nadszefowa UE "merkelowa", i cala
polityka unijna ulegnie niewiadomym jeszcze przemianom.

Ja uważam, że wiadomym, NIESTETY.

> niestety moze byc jeszcze gorzej!

Pytanie, kto na miejsce Merkel obejmie ten bajzel? Na razie chętnych nie ma, ale
skoro nie ma, to za chwilę się pojawią w aureoli jedynych wykonawców misji impossible
- a będzie to komuna, wszak historia zna takie przypadki. No i niestety, ale i ja
sądzę, że TYLKO komuna może sobie z tym jakoś poradzić (co by to słowo nie miało
oznaczać...) :-(

4. Data: 2016-01-26 01:41:26

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 18:48:38 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
sądzę, że TYLKO komuna może sobie z tym jakoś poradzić (co by to słowo nie miało

Oto i pierwsze jaskółki:
http://www.pch24.pl/imigranci-przybliza-niemcy-do-ko
munizmu--wladze-landu-nie-wykluczaja-konfiskaty-mies
zkan,37871,i.html

5. Data: 2016-01-26 22:29:33

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Oto i pierwsze jaskółki:
NTG: pl.rec.ornitologia

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2016-01-26 22:53:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti piesze:

> NTG: pl.rec.ornitologia

Przede wszystkim: jakie jaskółki? Europejskie, czy afrykańskie?
(tamtej grupy szukać próżno, jak Świętego Graala)

Jarek

--
-- Sugerujesz, że kokosy migrują?

7. Data: 2016-01-26 22:55:32

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie. Bambusy :->

8. Data: 2016-01-26 22:56:05

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 22:32:22 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> NTG: pl.rec.ornitologia

To leć.

9. Data: 2016-01-27 01:43:21

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-26 o 22:56, XL pisze:

> To leć.

LOL

--
animka

10. Data: 2016-01-27 20:20:08

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 stycznia 2016 01:43:59 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

> LOL

:-))

Maszynka do makaronu.
Gadżety kuchniane.