Jazda na resztkach?

1. Data: 2016-01-04 17:29:22

Temat: Jazda na resztkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co tak cicho? Jeszcze nie zaczęliście pichcic w nowym roku 2016?
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

2. Data: 2016-01-04 18:39:52

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co tak cicho? Jeszcze nie zaczęliście pichcic w nowym roku 2016?

Taaaa , mam jeszcze resztki z zeszłego roku, zamrożone, odmrażam co dzień
coś.
Jutro ostatni odmrożeniec pszerobiony do gotowego spożycia: polędwiczka
wiepszowa duszona.
Ale jeszcze zostanie zeszłoroczna biała kiełbasa nie ugotowana , i potem
będzie głodno, w sensie resztek.

--
Strona była , ale się zmyła (właśnie ktos mi ją wykasował):
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

3. Data: 2016-01-04 19:38:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Jan 2016 18:39:52 +0100, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> wiepszowa duszona.
> Ale jeszcze zostanie zeszłoroczna biała kiełbasa nie ugotowana , i potem

Myślałam o resztkach poświątecznych - ale i u mnie dziś gulasz z konkretnej
porcji wołowiny kupionej w grudniu :-)

4. Data: 2016-01-05 10:21:33

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.01.2016 um 19:38 schrieb Ikselka:

> Myślałam o resztkach poświątecznych - ale i u mnie dziś gulasz z konkretnej
> porcji wołowiny kupionej w grudniu :-)

A dlaczego kiełbaski białe nie mogą pozostać ze świąt? Ja mam jeszcze
dwie sztuki, oczywiście ugotowane, bo nieugotowane trzymają się 24h, z
sosem selerowo-piernikowym. Tradycyjna potrawa świąteczna.

Waldek

5. Data: 2016-01-05 12:19:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego kiełbaski białe nie mogą pozostać ze świąt?
Mi się wdaje, że jak w -18 to na nie długo moga pozostać.
Ale ja tszymam w -18 na surowo, uważam, że bezpieczniej, w końcu będa po
rozmrożeniu gotowane.

--
Wykasowali mi stronę:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____

6. Data: 2016-01-05 14:20:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2016 10:21:33 +0100, Waldemar napisał(a):

> A dlaczego kiełbaski białe nie mogą pozostać ze świąt? Ja mam jeszcze
> dwie sztuki, oczywiście ugotowane, bo nieugotowane trzymają się 24h, z
> sosem selerowo-piernikowym. Tradycyjna potrawa świąteczna.

Biała kiełbasa tylko na Wielkanoc!
:-))

7. Data: 2016-01-05 16:46:34

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.01.2016 um 12:19 schrieb Stokrotka:

> Mi się wdaje, że jak w -18 to na nie długo moga pozostać.
> Ale ja tszymam w -18 na surowo, uważam, że bezpieczniej, w końcu będa po
> rozmrożeniu gotowane.

Wydaje ci się.

Waldek

8. Data: 2016-01-05 16:47:06

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.01.2016 um 14:20 schrieb Ikselka:

> Biała kiełbasa tylko na Wielkanoc!
> :-))
Nie, na wielkanoc to gęś lub kaczka!

Waldek

9. Data: 2016-01-05 18:11:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jan 2016 16:47:06 +0100, Waldemar napisał(a):

> Nie, na wielkanoc to gęś lub kaczka!

Na wielkanoc to może być i pizza. Ja piszę o Wielkanocy.

10. Data: 2016-01-06 14:15:04

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.01.2016 um 18:11 schrieb Ikselka:

> Na wielkanoc to może być i pizza. Ja piszę o Wielkanocy.

Nie moje małpy, nie mój cyrk. Dla mnie wielkanoc.

Waldek

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?
Re: przecier (słoikowy)