Jazda na resztkach?

91. Data: 2016-01-08 13:47:07

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale krowa morska już nie.

Ani wilk morski. Choćby bardzo głodny.

Ewa

92. Data: 2016-01-08 14:39:15

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-01-08 o 13:47, FEniks pisze:

> Ani wilk morski. Choćby bardzo głodny.

A diabeł? (morski, morski)
--
B.

93. Data: 2016-01-08 18:39:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> A diabeł? (morski, morski)

Jak koza (ta dla odmiany jest rzeczna).

Jarek

--
-- Powinnaś stąd widzieć ptaszka -- powiedział Królik. -- Chyba,
żeby to była rybka...

94. Data: 2016-01-08 20:40:31

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-08 o 12:54, Ikselka pisze:

> Tak, panie cef. Miło być poczytnym.

Nie wiem o co Ci chodzi, ale raczej Twój czytnik szwankuje i
już któryś raz odpowiadasz do mnie cytując i przypisując mi
wypowiedzi innych (w tym wątku chyba ze dwa razy).
A poza tym, jak już, to poproszę - Panie cef :-)

Gdyby kiełbasa biała była w Polsce tak silnie, tradycyjnie wielkanocna
czy świąteczna, to w handlu poza okresem świąt by jej nie było.
Strasznie mało szanuje tradycję ten naród.

95. Data: 2016-01-08 21:08:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2016 o 14:39, bbjk pisze:

> A diabeł? (morski, morski)

No tak, ale nie wiem, czy na wigilijnym stole przystoi.

Ewa

96. Data: 2016-01-08 21:09:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak koza (ta dla odmiany jest rzeczna).

I bardziej do szopki pasuje.

Ewa

97. Data: 2016-01-08 22:38:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jan 2016 20:40:31 +0100, cef napisał(a):

> Gdyby kiełbasa biała była w Polsce tak silnie, tradycyjnie wielkanocna
> czy świąteczna, to w handlu poza okresem świąt by jej nie było.
> Strasznie mało szanuje tradycję ten naród.

W ogóle za dobrze jest ludziom :->
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

98. Data: 2016-01-08 22:39:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jan 2016 21:08:55 +0100, FEniks napisał(a):

> No tak, ale nie wiem, czy na wigilijnym stole przystoi.

Przysiądzie.

99. Data: 2016-01-08 22:41:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jan 2016 21:09:24 +0100, FEniks napisał(a):

> I bardziej do szopki pasuje.

Koza??? - ale szopka!
3-]

100. Data: 2016-01-09 07:26:03

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-01-08 o 21:08, FEniks pisze:

> No tak, ale nie wiem, czy na wigilijnym stole przystoi.

Diabeł też człowiek.
A piekielnica?
--

B.