Jazda na resztkach?

191. Data: 2016-01-12 16:08:50

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Czy to nieprawda?

Ty pytasz serio?

> Oczywiście. Podsumowuję własne.

> I znowu dopisujesz coś swojego do MOICH wypowiedzi - te "jedynie słuszne"
> sobie zabierz z powrotem.

Patrz wyżej. Wiesz wszystko o innych, wiesz jak należy podchodzić do świąt,
czyli znasz jedynie słuszną postawę. Proste wynikanie.

http://tnij.org/au9kbtq
J.

www.kontestacja.com

192. Data: 2016-01-12 16:09:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Aaaa, czyli też kosę szykujesz po cichu :->

Nie mierz innych własną miarą.
Ślicznie pominięte.

J.

www.kontestacja.com

193. Data: 2016-01-12 16:11:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> I tego się trzymaj - schowaj sobie zatem to swoje "narzucanie" tam, skąd
> wyszło.

Jak tylko przestaniesz deprecjonować zwyczaje, potrawy i postawy innych.
Polecenia możesz wydawać domownikom.
J.

www.kontestacja.com

194. Data: 2016-01-12 16:19:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Ja tam nie wiem, co wszyscy.
> Ty odpowiadasz za własne skojarzenia.
> Jeśli chciałeś mnie obrazić, mogłeś to zrobić otwarcie
> (to moje skojarzenie do Twojego skojarzenia)

A jeśli nie chciałem?

--
Jarek

195. Data: 2016-01-12 16:30:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 16:08:50 +0100, krys napisał(a):

> Wiesz wszystko o innych, wiesz jak należy podchodzić do świąt,
> czyli znasz jedynie słuszną postawę. Proste wynikanie.

Proste - bo nie odróżniasz dwóch absolutnie odrębnych stref: tego, co JEST
i tego, co UWAŻASZ, ŻE JEST.
UWAŻASZ, że coś komuś "narzucam". To jedna strefa.
Druga: Nie potrafisz WSKAZAĆ żadnej osoby, która zrobiła coś pod moim
wpływem.
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

196. Data: 2016-01-12 16:31:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 16:09:57 +0100, krys napisał(a):

> Nie mierz innych własną miarą.
> Ślicznie pominięte.

Śliczna kosa.

197. Data: 2016-01-12 16:32:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 16:11:18 +0100, krys napisał(a):

> Jak tylko przestaniesz deprecjonować zwyczaje, potrawy i postawy innych.
> Polecenia możesz wydawać domownikom.

A Ty podawać swoim warunki - i machać kopystką.

198. Data: 2016-01-12 16:38:25

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Proste - bo nie odróżniasz dwóch absolutnie odrębnych stref: tego, co JEST
> i tego, co UWAŻASZ, ŻE JEST.

Serio?
Jak cię widzą, tak cię piszą.

> UWAŻASZ, że coś komuś "narzucam". To jedna strefa.

Tak uważam.

> Druga: Nie potrafisz WSKAZAĆ żadnej osoby, która zrobiła coś pod moim
> wpływem.

Nie ma związku. Twoje wymądrzanie się na każdy temat nie musi mieć skutków w
postaci "robienia czegoś pod twoim wpływem".
Zresztą, gdyby nie to narzucanie, nie byłoby połowy postów w wątkach, tak
byśmy sobie gawędzili po prostu wymieniając się doświadczeniami bez ocen.

J.

www.kontestacja.com

199. Data: 2016-01-12 16:39:02

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Śliczna kosa.

A co z tą panią premier?

J.

www.kontestacja.com

200. Data: 2016-01-12 16:52:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 16:38:25 +0100, krys napisał(a):

> Twoje wymądrzanie się na każdy temat nie musi mieć skutków w
> postaci "robienia czegoś pod twoim wpływem".

I tego się trzymaj - zanim kolejny raz napiszesz te pierdoły o moim
"narzucaniu" czegokolwiek innym.

> Zresztą, gdyby nie to narzucanie, nie byłoby połowy postów w wątkach, tak
> byśmy sobie gawędzili po prostu wymieniając się doświadczeniami bez ocen.

No to miłych pogawędek w atmosferze obłudnych zachwytów nad sznurkami
oblepionymi brudnym syropem.
--

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?