Jazda na resztkach?

421. Data: 2016-02-08 12:54:02

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
wyzdrowieć. Następnym razem nagraj całość tego, co do ciebie mówi :->

> Nie, dziecinko - kiedyś uczyłam jego dzieci, więc po prostu wymienialiśmy się swoją
pracą, bo praca to towar, wymienialna na dobra za pośrednictwem pieniądza :->

nie ma to jak odpowiadać nie na temat, prawda?

> PS. Mam wrażenie, że rozmawiam z gimnazjalistą...

demencja Ci się włącza

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

422. Data: 2016-02-08 21:51:02

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 12:56:56 UTC+1 użytkownik masti napisał:

wyzdrowieć. Następnym razem nagraj całość tego, co do ciebie mówi :->

swoją pracą, bo praca to towar, wymienialna na dobra za pośrednictwem pieniądza :->

> nie ma to jak odpowiadać nie na temat, prawda?

No i nie mówiłam, że gimnazjum?
3333333-]

> demencja Ci się włącza

Dziecinko - jak demencja może się "włączać"...

423. Data: 2016-02-08 21:59:35

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
swoją pracą, bo praca to towar, wymienialna na dobra za pośrednictwem pieniądza :->

mozesz sobie mówić co chesz. tyle, że nie bardzo Ci wychodzi na temat

> Dziecinko - jak demencja może się "włączać"...

polska język trudna język

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

424. Data: 2016-02-09 00:57:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-08 o 21:51, XL pisze:

> [...]
> No i nie mówiłam, że gimnazjum?
> 3333333-]

> Dziecinko - jak demencja może się "włączać"...
On jest głupi. Już nawet na prw nie chcieli go czytać. Wylazł mi z K-F'a.

--
animka

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?