Jazda na resztkach?

291. Data: 2016-01-16 11:50:15

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka <i...@n...pl> Wrote in message:

> Jeszcze wolno :) Zobaczymy jak rolnicy się ucieszą z obcięcia dopłat. I
> Rydzyk. I gdzie eksportować.

Tam, gdzie i przed.

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

292. Data: 2016-01-16 12:05:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> Wrote in message:

> Następna akcja to będą masowe wtargnięcia do mieszkań - i gwałcenie "na
> miejscu"...

A jak sie która poskarży, to unijna politpoprawność jej pokaże,
gdzie raki zimują. Zresztą już paru kobietom pokazuje... Są
zwalniane z pracy i represjonowane za "rasizm". Ich rodziny są
podobnie "uciszane". Oto demokracja, której Niemcy chcą "bronić"
w Polsce. Niedoczekanie!

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

293. Data: 2016-01-16 12:31:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka wrote:

> [...]
ps.com...

> [...]
k-uzasadnione-

> wezwanie-niemcow-by-bronili-swoich-kobiet-a-nie-nasz
ej-demokracji-budzi-
az-

> No pewnie, że nie będzie. Lepiej żeby zrobił to Putin. To jest ktoś, a
> nie jakaś tam Merkel.

Uważasz, że zawsze musi Ci ktoś pluć w twarz?
Zresztą, zawsze możesz skorzystać z własnej rady i jechać pod skrzydła
Merkel.

J.

www.kontestacja.com

294. Data: 2016-01-16 12:33:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-01-16 11:56, obywatel XL uprzejmie donosi:

Masz coś z oczami?

295. Data: 2016-01-16 14:22:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 11:41 ikka <i...@n...pl> pisze:

> Jeszcze wolno :)

Czyli na razie tylko życzliwie doradzasz wyjazd z kraju?
Bo kiedy "odzyskacie" władzę, nie będzie już tak łagodnie?
Nieważne, czy to będzie "Szetyna", czy "Swetru" - trzeba wrócić na jedynie
słuszną drogę.

Nie ma tak łatwo, niektórzy tu zostaną. Nie cieszcie się.

> Zobaczymy jak rolnicy się ucieszą z obcięcia dopłat. I
> Rydzyk. I gdzie eksportować. Może Putinowi, jak go za wrak przeprosi
> poseł Kaczyński :D

Nie przesadzaj. Jesteśmy zbyt wielkim rynkiem zbytu. To, co tu pakują w
formie dopłat, wraca do nich z nawiązką (szczególnie nie zapominaj choćby
o taniej sile roboczej, czy o potencjale demograficznym).

> Kiedy pierwszy Pewex?

Ale oni (myślę o politykach okrągłostołowych et consortes) już dawno
zrobili tu jeden wielki Pewex.
Tylko proporcje się zmieniły. Kiedyś w nich szukałaś produktów
importowanych z tzw. wolnego świata.
A teraz to polskich produktów trzeba szukać.

--
Trefniś

296. Data: 2016-01-16 14:38:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2016 o 14:22, Trefniś pisze:

> (szczególnie nie zapominaj choćby o taniej sile roboczej, czy o
> potencjale demograficznym).

Już już, bierzmy się do roboty, bo możemy nie sprostać:

http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/progno
za-ludnosci/prognoza-ludnosci-na-lata-2014-2050-opra
cowana-2014-r-,1,5.html

Ewa

297. Data: 2016-01-16 15:16:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Już już, bierzmy się do roboty, bo możemy nie sprostać:
>
> http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/progno
za-ludnosci/prognoza-ludnosci-na-lata-2014-2050-opra
cowana-2014-r-,1,5.html

Wiem, pewne słowa są wieloznaczne. Z tego jednak dzieci nie będzie.

--
Jarek

298. Data: 2016-01-16 16:49:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

za-ludnosci/prognoza-ludnosci-na-lata-2014-2050-opra
cowana-2014-r-,1,5.html
> Wiem, pewne słowa są wieloznaczne. Z tego jednak dzieci nie będzie.

Zwłaszcza że internet ma być inwigilowany i na in vitro obcięte fundusze.

Ewa

299. Data: 2016-01-16 17:20:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

za-ludnosci/prognoza-ludnosci-na-lata-2014-2050-opra
cowana-2014-r-,1,5.html

> Zwłaszcza że internet ma być inwigilowany i na in vitro obcięte fundusze.

Niektórzy wciąż mają parcie na szkło. Już tam nie będzie można?

--
Jarek

300. Data: 2016-01-16 18:41:28

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 14:22:07 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]
> słuszną drogę.
>
> Nie ma tak łatwo, niektórzy tu zostaną. Nie cieszcie się.

Moje dzieci twardo sie trzymają Polski. Nie popuszczą. To one i tacy jak one są solą
tej ziemi.

> Nie przesadzaj. Jesteśmy zbyt wielkim rynkiem zbytu. To, co tu pakują w
> formie dopłat, wraca do nich z nawiązką (szczególnie nie zapominaj choćby
> o taniej sile roboczej, czy o potencjale demograficznym).

Kobita nie ma pojęcia o handlu zagranicznym. Myśli, że partnerów w handlu wybiera się
podług politgramotnego okólnika. Wg niej Hunia handluje tylko sama ze sobą - takim
ryżem albo daktylami, czy ropą i gazem na ten przykład :-DDD
Litość bierze, że takie ludzkie bezmóżdża istnieją, w dodatku nierzadko kreując
rzeczywistość innym...

> [...]
> Tylko proporcje się zmieniły. Kiedyś w nich szukałaś produktów
> importowanych z tzw. wolnego świata.
> A teraz to polskich produktów trzeba szukać.

Lepiej bym tego nie ujęła - po prostu esencja.

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?
Re: przecier (słoikowy)
Re: przecier (słoikowy)