Jazda na resztkach?

181. Data: 2016-01-12 15:24:22

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Wy może tak. My wolimy zapobiegać, niż leczyć.

Smołą i stodołą. Znamy.

--
Jarek

182. Data: 2016-01-12 15:26:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 22:23:26 +0100, FEniks napisał(a):

> Adekwatne.

Cóż, adekwatnie do poziomu Twego zaangażowania życzę Ci tego pod Twoim
balkonem - patrz i wczuwaj się już zawczasu:
https://www.youtube.com/watch?v=HwTnByv8wDE

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

183. Data: 2016-01-12 15:38:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Chyba Ty nie wiesz, co ja piszę - zacytuj krytykę, skoroś taka
> konstruktywna.

To jest zapewne zupełnie neutralna, pozbawiona oceny pochwała cudzych
postaw:

"Pewnie nie każdemu zależy na tym szczególnym klimacie Świąt, więc
współczuję tym ludziom. Dla nich żadna tradycja nie ma znaczenia w życiu -
skoro nie stać ich nawet na taką prostą jak coroczne, systematyczne,
konsekwentne celebrowanie Świąt, to i inne ważne aspekty życia nie będą dla
nich warte celebrowania, docenienia, uszanowania."

Oczywiście, jako posdsumowanie własnych, jedynie słusznych zwyczajów i
postaw.

J.

www.kontestacja.com

184. Data: 2016-01-12 15:38:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wykręt. Więc o jakim "narzucaniu" powyżej mówisz? Tobie nic - więc komu i
> co narzuciłam?

Mi nie możesz nic narzucić, bo ja twoje zdanie mam w głębokim poważaniu.
Jeśli naprawdę chcesz się dowiedzieć, co narzucasz, przeanalizuj sobie wątek
i własne autorytatywne wypowiedzi na temat świętowania przez innych.
BTW od "więc" zdania się nie zaczyna.

> Skąd ten kwik zbiorowy tutaj?
Nie ma dymu bez ognia, czyż nie?

J.

www.kontestacja.com

185. Data: 2016-01-12 15:40:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie, to MY zapobiegamy,

Oh, rili? Pani premier nie zgodziła się na kontynuację obietnic byłej pani
premier i sprzeciwiła się przyjeciu "uchodźców"?
> Ty biernie czekasz.

Tego nie wiesz.
J.

www.kontestacja.com

186. Data: 2016-01-12 15:42:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Smołą i stodołą. Znamy.

Mówisz do mnie, czy o mnie?

J.

www.kontestacja.com

187. Data: 2016-01-12 15:45:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 15:38:48 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> konsekwentne celebrowanie Świąt, to i inne ważne aspekty życia nie będą dla
> nich warte celebrowania, docenienia, uszanowania."

Czy to nieprawda?

> Oczywiście, jako posdsumowanie własnych,

Oczywiście. Podsumowuję własne.

> jedynie słusznych zwyczajów i
> postaw.

I znowu dopisujesz coś swojego do MOICH wypowiedzi - te "jedynie słuszne"
sobie zabierz z powrotem.

188. Data: 2016-01-12 15:46:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 15:38:52 +0100, krys napisał(a):

> Mi nie możesz nic narzucić, bo ja twoje zdanie mam w głębokim poważaniu.

I tego się trzymaj - schowaj sobie zatem to swoje "narzucanie" tam, skąd
wyszło.

189. Data: 2016-01-12 15:47:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 15:40:48 +0100, krys napisał(a):

> Oh, rili? Pani premier nie zgodziła się na kontynuację obietnic byłej pani
> premier i sprzeciwiła się przyjeciu "uchodźców"?
>
> Tego nie wiesz.

Aaaa, czyli też kosę szykujesz po cichu :->

190. Data: 2016-01-12 16:05:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Mówisz do mnie, czy o mnie?

Na gorąco dzielę się spostrzeżeniem. Więc raczej do.
Choć i tak pewnie wszyscy mają to samo skojarzenie.

--
Jarek

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?