Jazda na resztkach?

171. Data: 2016-01-12 14:17:47

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 12:13:52 +0100, bbjk napisał(a):

> Ja wiem, kto!

Szczecina ci wystaje...

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

172. Data: 2016-01-12 14:18:04

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

prosz http://sjp.pwn.pl/sjp/wigilia;2579819.html

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

173. Data: 2016-01-12 14:18:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 12:21:09 +0100, krys napisał(a):

> Każdy ma takiego dżętelmena, na jakiego zasłuży;-)
> Ale Wilkowi nie wiem, co chcesz zarzucić.

Pewnie bronienie. Zapewne Feniś nie ma na kogo liczyć...

174. Data: 2016-01-12 14:18:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 12:22:40 +0100, krys napisał(a):

> Lepiej, niż kilkudziesięciu facetów na kobietę na ulicy, nie?

Zapewne dla panów typu S. - lepiej 3-|

175. Data: 2016-01-12 14:19:09

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Spoko, jak przyjmiemy czarnych, to będziesz miałą lepsze obrazki za swoim
> płotem. Może i sama skorzystasz :->

po pierwsze już ich dawno przyjęliśmy.
Po drugie muzułmanie żyją w Polsce od kilkuset lat.

176. Data: 2016-01-12 14:24:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 13:30:11 +0100, stefan napisał(a):

> Wigilia jest jedna - to jeden z największych byków w SJP(no, powiedzmy,
> ale co z Wigilią Paschalną?), wigilii jest skolko ugodno.

Przecież mu to pisałam. Wigilia jest jedna, a wigilii w roku jest mnóstwo
(to każdy dzień poprzedzający następny) - czyli przynajmniej 364. Dziś jest
np wigilia dnia jutrzejszego - wigilia imienin Bogumiła
3-]

177. Data: 2016-01-12 14:36:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

>Gdzie, co i kto krytykuje?

Ty w tym wątku zwyczaje wigilijne innych. Nawet nie wiesz, co piszesz?

J.

www.kontestacja.com

178. Data: 2016-01-12 14:38:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Dlatego obozy będziemy LIKWIDOWAĆ! - kosą i smołą.

Wy może tak. My wolimy zapobiegać, niż leczyć.

J.

www.kontestacja.com

179. Data: 2016-01-12 15:17:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 14:36:48 +0100, krys napisał(a):

> Ty w tym wątku zwyczaje wigilijne innych. Nawet nie wiesz, co piszesz?

Chyba Ty nie wiesz, co ja piszę - zacytuj krytykę, skoroś taka
konstruktywna.

180. Data: 2016-01-12 15:21:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Jan 2016 14:38:08 +0100, krys napisał(a):

> Wy może tak. My wolimy zapobiegać, niż leczyć.

Nie, to MY zapobiegamy, Ty biernie czekasz. MY nie będziemy czekać na to:
https://www.youtube.com/watch?v=djoaX8Qoz3o
ani na to:
https://www.youtube.com/watch?v=gZ29W23e3cc
Zwłaszcza ze inni też nie czekają: