smród z pralki

1. Data: 2009-06-24 06:46:15

Temat: smród z pralki
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka dni temu coś się zepsuła w pralce i prawie zagotowała wode i jej nie
wylała.
Tak stała ze 2h zanim przyjechałem i to wypompowałem.
Od tego dnia z pralki śmierdzi zgnilizną. Czemu? Jak sie tego pozbyc?

2. Data: 2009-06-24 09:29:54

Temat: Re: smród z pralki
Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rafa? wrote:
> kilka dni temu co? sie zepsu?a w pralce i prawie zagotowa?a wode i jej nie
> wyla?a.
> Tak sta?a ze 2h zanim przyjecha?em i to wypompowa?em.
> Od tego dnia z pralki ?mierdzi zgnilizn?. Czemu? Jak sie tego pozbyc?

Pralka juz dziala? Jesli tak to puste pranie z octem - ew z kwaskiem
cytrynowym.

3. Data: 2009-06-24 10:15:43

Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maverick" <m...@p...fm> napisał w
wiadomości news:h1srmi$avf$1@inews.gazeta.pl...
> Pralka juz dziala? Jesli tak to puste pranie z octem - ew z kwaskiem
> cytrynowym.

Najlepiej z 5 paczek kwasku.

Tomasz

4. Data: 2009-06-24 10:30:57

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tak stała ze 2h zanim przyjechałem i to wypompowałem.
> Od tego dnia z pralki śmierdzi zgnilizną. Czemu? Jak sie tego pozbyc?

Gniją sobie resztki detergentów. Być może masz pusty syfon, który tworzy wąż
odpływowy i śmierdzi po prostu z kanalizacji. Należy jeszcze sprawdzic czy
masz szczelny/sprawny elektrozawór na wejściu do pralki. Jako że te
elektrozawory dość nagminnie przepuszczają co powoduje gnicie resztek
detergentów i smród z pralki dobrym zwyczajem jest zamykanie zaworu
dopływowego każdorazowo po użyciu pralki. Uniknie się smrodu i przykrej
niespodzianki w postaci zalanego mieszkania w przypadku dłuższej
nieobecności w domu.
--
Jackare

Narzedzia na dzialke