Mokra ściana

1. Data: 2009-06-23 14:36:14

Temat: Re: Mokra ściana
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h1t9vc$m8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> wylewaliśmy z niego wodę kilka razy. Ściana pięknie wyschła, długo był
> spokój. Potem budynek ocieplili, wymienili okna. Jednak wentylacja jest,
> bo u nas okna uchylone cały rok, więc to raczej nie wina wentylacji.
> Teraz w chwili gdy do ściany nic nie jest dosunięte (kosztem miejsca w
> małym pokoju) to jest w miarę dobrze, ale ostatnie dni jakie są każdy
> widzi i znowu pojawia się wyraźniejszy mokry ślad. Nie mam siły już do
> tej ściany. Chciałabym tam postawić łóżko, powiesić półkę na ścianę, w
> ogóle móc zrobić to na co mam ochotę, a nie to na co pozwala ściana

http://www.muratordom.pl/lazienki/zrob-to-sam/lazien
ka-z-nieprzemakalnym-klejem,6168_1463.htm
> zastanawia mnie ten nieprzemakalny klej i płyta gipsowo-kartonowa.
> Byłaby to alternatywa dla tej ściany. Mąż twierdzi, że pleśń będzie się
> gromadzić na ścianie dalej.

Są firmy, które przy pomocy prądu wprowadzają do ściany środki hydrofobowe,
które zabezpieczają przed "ciągnięciem" wody z ziemi. Wygląda na to, że nie
zrobiono lub zrobiono źle izolację poziomą na fundamentach budynku.

3. Data: 2009-06-24 16:04:56

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Wygląda na to, że nie
> zrobiono lub zrobiono źle izolację poziomą na fundamentach budynku.

Zacznę chyba ponownie "dręczyć" administrację jakimiś pismami, w końcu
technika poszła do przodu, to może i oni już mają jakieś lepsze
materiały i sposoby.
Dzięki za infromację na temat tych środków hydrofobowych, ale się
naczytałam ;). Pozostaje wysłać dziecko na wakacje i zacząć działać.

--
waruga_e

4. Data: 2009-06-27 22:05:44

Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" napisał (a)
> Mamy z tą ścianą kłopoty od zawsze.

Przestań płacic czynsz, wezwij sanepid, coś musi pomoc. Lokatorka z mojego
bloku z mieszkaniem , którego część jest :normalna" a cześć to suteryna
wygrała. Jak masz wykupione ,a wykup nastapił gdy wszystko było OK, mozna
sie jeszcze o utrate wartości z powodu zaniedbania właścieciela budynku
poszarpać.

pozdrawiam

dziobak

smród z pralki