sol i pieprz!

1. Data: 2002-06-03 07:04:57

Temat: Re: sol i pieprz!
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol napisał(a) w wiadomości: <3...@c...com>...

>Wiesz tak sie sklada, ze trzeba wydalac-i nawet jest
>sie po tym zdrowszym.

no przeciez docenilam, ze wziales to na siebie!

Margola

1. Data: 2002-06-03 20:43:57

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote:

> Wiesz, dzieciol, ze to bylo niesmaczne po raz pierwszy, a po raz drugi
> to juz i jest nudne.
>
> Wyslij to lepiej na pl.rec.ksenofobia
>
> MB

Przepraszam, nic nie rozumiem.

Zajrzalem na wskazana prze dzieciola strone. Znalazlem tam troche
glupawych dowcipasow, nie majacych wprawdzie nic wspolnego z tematem
naszej listy, (poza tytulowymi sola i pieprzem), ale chyba ogolnie
nieszkodliwych i zupelnie nie wiem, dlaczego Magdaleno tak ostro
zareagowalas i co to ma wspolnego z ksenofobia. Czy grupa
pl.rec.ksenofobia w ogole istnieje? Chcialem sprawdzic o co tu chodzi,
ale serwer TPSA odpowiada, ze nie ma na nim takiej grupy.

Czy jest cos, w tych dowcipach, czeg nie rozumiem?
A moze jest cos co dotyczy dzieciola czy w ogole ostatnich wydarzen w
naszej grupie, o czym nie wiem?
Wybaczcie, ale ostatni bardzo pobieznie pregladam tutejsze dyskusje,
wiec moglem cos przeoczyc.

Wladyslaw

1. Data: 2002-06-03 20:59:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest cos, w tych dowcipach, czeg nie rozumiem?
> A moze jest cos co dotyczy dzieciola czy w ogole ostatnich wydarzen w
> naszej grupie, o czym nie wiem?

To trochę jak bicie piany, lepiej z solą czy bez?!

> Wybaczcie, ale ostatni bardzo pobieznie pregladam tutejsze dyskusje,
> wiec moglem cos przeoczyc.

I daje się to odczuć. Ze strata dla grupy.
:-(
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-03 20:59:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-04 07:12:30

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> A moze jest cos co dotyczy dzieciola czy w ogole ostatnich wydarzen w
> naszej grupie, o czym nie wiem?
> Wybaczcie, ale ostatni bardzo pobieznie pregladam tutejsze dyskusje,
> wiec moglem cos przeoczyc.

Sytuacja byla juz mocno napieta i grozila wybuchem 'wojny', ale chyba
zabraklo chetnych... ;-)
To i tak sie nie umywa do slynnej 'wojny tortowej' ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-04 08:35:23

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a) w wiadomości:
<1fd83wx.2zgf671hnm83iN%wlos@tele.com.pl>...

>Wybaczcie, ale ostatni bardzo pobieznie pregladam tutejsze dyskusje,
>wiec moglem cos przeoczyc.

a my tesknimy... odwolujemy sie do Autorytetu... straszymy nowicjuszy
Laroussem... a tu nic....

Naprawde tesknimy, Wladyslawie. Wroc juz z tego skoku w bok. Nie zauwazyles,
ze zmienilismy fryzure i kupilismy estetyczny fartuszek?

Margola

1. Data: 2002-06-04 11:20:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Naprawde tesknimy, Wladyslawie. Wroc juz z tego skoku w bok. Nie zauwazyles,
>ze zmienilismy fryzure i kupilismy estetyczny fartuszek?

podpisuje sie pod powyzszym dodajac pytanie na stronie do
Margolki - czy o moj nowy fartuszek Ci chodzi? ten, co go od Agi
i Mamy-Joli dostalam?????

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-04 12:35:26

Od: GeeKooska <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem dlaczego piszac do dzieciola podpisujesz sie pod moim
postem.
Wydaje mi sie ze lepiej troche o dobrym jedzeniu pogadac niz sie
wsciekac i szukac tematu do klotni.

Pozdrowienia

GeeKooska

Mięta - suszenie