sol i pieprz!

1. Data: 2002-05-31 21:31:24

Temat: sol i pieprz!
Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.superlaugh.com/1/salt.htm

1. Data: 2002-06-01 00:07:40

Temat: Re: sol i pieprz!
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol wrote:

> http://www.superlaugh.com/1/salt.htm

Wiesz, dzieciol, ze to bylo niesmaczne po raz pierwszy, a po raz drugi
to juz i jest nudne.

Wyslij to lepiej na pl.rec.ksenofobia

MB

1. Data: 2002-06-01 01:44:44

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Wiesz, dzieciol, ze to bylo niesmaczne po raz pierwszy, a po raz drugi
> to juz i jest nudne.
>
> Wyslij to lepiej na pl.rec.ksenofobia

Moze niesmaczne ale prawdziwe! Dla ciebie nudne dla mnie nie!
A w ogole wyrocznio garnka, choli, specjalistko od przepisywania
receptur, samozwancza krolowo grupy, mow za siebie!

I dam ci jedna rade: jak widzisz post 'dzieciola' to go nie otwieraj
oszczedzisz sobie podraznienia i tak juz obolalej od przezarcia watroby.

A teraz czekam az sie odezwie oburzony dwor. Nie pchac sie, po kolei!

1. Data: 2002-06-01 02:26:31

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

To ja zaczne jako pierwszy zanim sie zaczna pchac.
Wiesz co dzieciol,
najlepiej byloby Cie zignorowac.To dziala bez pudla.
Niestety juz troche wypilem (wiesz, piatek po pracy) wiec
nie potrafie sie powstrzymac zeby Ci nie odpowiedziec.
Nie jestes pierwszym,ktory sie niesympatycznie zachowuje
i pewnie nie ostatnim.
Lubie te grupe i choc czasem przez rok nie pisze to czytam
codziennie od paru lat i jak ktos sie w taki sposob jak Ty zachowuje
to robi mi sie smutno.
Skoro juz jestem w modzie pisania to pozwol
ze udziele Ci rady dzieciol.
Chyba dziobiesz w zbyt twarde drewno i mozdzek Ci sie strzepal (ptasi
zreszta).
Mysle ze nikt z grupy juz nie bedzie z Toba polemizowal i znudzi Ci sie.

marek

1. Data: 2002-06-01 04:02:24

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol wrote in message <3...@c...com>...
>..............<

znudzila ci sie sciepa dzieciole? tam jest miejsce na chamskie
przepychanki, takie w twoim stylu.
tu sie gotuje i je, jesli jeszcze nie wiesz.

katarzyna

1. Data: 2002-06-01 05:19:32

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol wrote:

> Moze niesmaczne ale prawdziwe!

A masz dowod? nieodparty? Podano ci danie z kociny i wiedziales co jesz?
A skad wiedziales?

Dla ciebie nudne dla mnie nie!
> A w ogole wyrocznio garnka, choli, specjalistko od przepisywania
> receptur, samozwancza krolowo grupy, mow za siebie!

Dzieki za komplementy. Zawsze i wylacznie mowie za siebie.

> I dam ci jedna rade: jak widzisz post 'dzieciola' to go nie otwieraj
> oszczedzisz sobie podraznienia i tak juz obolalej od przezarcia watroby.

Oczywiscie, zastosowalam. Dzieki za dobra rade.

PLONK!

MB

1. Data: 2002-06-01 05:53:43

Temat: Bledny /nawalony/ rycerz Magdaleny.
Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:

> [...]
> zreszta).
> Mysle ze nikt z grupy juz nie bedzie z Toba polemizowal i znudzi Ci sie.

Czy pytales pierwsza dame kuchni czy mozesz jej dworowac? Etykieta
rycerska tego wymaga!

Czy pierwsza dama chochli gustuje w ochlaptusach?

> Lubie te grupe i choc czasem przez rok nie pisze to czytam
> codziennie od paru lat i jak ktos sie w taki sposob jak Ty zachowuje
> to robi mi sie smutno.

A niby co niewlasciwego w mym zachowaniu. Po prostu napisalem
co nieco, co mysle o M.B. Czy wyzywalem, uzywalem wulgarnych
wyrazen? Zrobie to gdy do tego zostalem zmuszony.
Jeszcze raz powtarzam, nikt nie musi postow, dzieciola otwierac
ani tymbardziej na nie odpowiadac. I tak wiem, ze beda czytane,
choc 'dwor' sie do tego nie przyzna.

a teraz sieroto pijana powiem ci o co poszlo.

Madzia B. uwaza, ze ma monopol na opinie o Ameryce, Amerykanach
i wszystkiego co amerykanskie. I gdy przypadkiem wyrazilem
swoja opinie o gustach kulinarnych Amerykanow-Madzia B. wydawszy
wargi z wyzszoscia prychnela: czy ty wogole byles w Stanach?
Jak sie jednak dowiedziala ze tak, to nabrala wody w usta,
czajac sie by mnie sciera zdzielic.

A teraz co niestosownego bylo w dwoch moich postach-nawet nie
postach a linkach, dotyczacych jaknajbardziej tematow kulinarnych.
Ze w Chinskich restauracjach w USA mozna dostac psa i kota. Toz
to wiedza wszyscy /moze poza Madzia B./ a dodam wiecej psiny i
kociny nie dostaniesz w chinskich fast fudach-zbyt droga-tu
trafi sie szczur i wiewiorka /zreszta zoologicznie tez szczur/
Kilka lat temu na Long Island byla afera-masowo ginely domowe
burki. Okazalo sie, ze dzialal chinski gang lapaczy, ktory
sprzedawal 'zywca' po okolo $10.00/funt i to tylko do lepszych
chinskich i koreanskich lokali /przy okazji rycerz nie widzia?
Pokazywali i w polskiej tv kundelka 'wykupionego' spod noza
restauracyjnego rzeznika w Seulu/ Powiedz bledny, to nie temat
kulinarny? A ze podany zartobliwie no to co? A moze Madzia B.
angielskiego sie jeszcze nie nauczyla /nie dziwie sie jak siedzi
24 godziny na dobe w kuchni/ i nie bardzo rozumiala o co chodzilo?

Drugi link, to taniec solniczki i pieprzniczki w takt znanej
melodii.

I gdzie tu zbrodnia dzieciola. No ale Madzia B. jak chce ptaszyne
uderzyc to i sciere znajdzie i blednych rycerzy tez

1. Data: 2002-06-01 05:54:47

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna sornat wrote:

> znudzila ci sie sciepa dzieciole? tam jest miejsce na chamskie
> przepychanki, takie w twoim stylu.
> tu sie gotuje i je, jesli jeszcze nie wiesz.
>
> katarzyna

Droga Kasiu a co bylo chamskiego? Konkretnie!

1. Data: 2002-06-01 06:02:21

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Oczywiscie, zastosowalam. Dzieki za dobra rade.
>
> PLONK!

Ja tam, zadnego PLONKA do ciebie nie zastosuje!
z checia przeczytam nak bedziesz miala cos ciekawego
do powiedzenia.

Czy to tez chamstwo z mojej strony? Bo po odzywce
damy dworu /chyba pierwszej?/ kazda wypowiedz
nie kadzaca krolowej /samozwanczej/ to chamstwo.

PS A moze dwor dokona formalnej intronizacji,
to wtedy wszelkie pomowienia o 'samozwanswo,
stana sie po prostu nieprawdziwe.

1. Data: 2002-06-01 06:08:28

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol wrote in message <3...@c...com>...

>Droga Kasiu a co bylo chamskiego? Konkretnie!<

nie pamietasz co piszesz? no coz "Friday night".
katarzyna

Mięta - suszenie
podpiwek
grill festival - relacja