solarium a tabletki?

1. Data: 2003-02-22 11:56:07

Temat: solarium a tabletki?
Od: "Enid" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy branie tabletek antykoncepcyjnych koliduje w jakikolwiek sposób z
solarium?
Słyszałam kilka takich opinii i wolę się upewnić :-)
Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości, pozdrawiam!

--
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
Enid vel Magda || gad_1339324

1. Data: 2003-02-22 12:00:36

Temat: Re: solarium a tabletki?
Od: Domi <d...@s...telsat.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Feb 2003 12:56:07 +0100
"Enid" <e...@i...pl> wrote:

> [...]
> +=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
> Enid vel Magda || gad_1339324
> Czekam na wiatr co rozgoni, ciemne skłębione zasłony.

Branie pigułek antykoncepcyjnych nieprzeszkadza opalaniu sie w solarium, solarium to
przeciez promienie podobne do słonecznych, a przeciez żaden ginekolog nie karze Ci
się chronic przed słońcem, mozesz więc spokojnie się opalać. A jeśli solarium ma na
cos wplyw to napewno na skóre, gdyż przyspiesza efekty starzenia.(niszczy osłonę
lipidową skóry).

Pozdrawiam

Domi

1. Data: 2003-02-22 12:28:58

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opalać. A jeśli solarium ma na cos wplyw to napewno na skóre, gdyż
przyspiesza efekty starzenia.(niszczy osłonę lipidową skóry).

Tu sie nie zgodze - najlepeij przeczytaj co na ten temat pisze na ulotce
leku... Na przyklad na ulotce z Logestu, ktora mam przed soba pisze przy
zalecanych srodkach ostroznosci, ze nalezy poinformowac lekarza o
wystepowaniu plam barwnikowych wystepujacych obecnie lub w przeszlosci.
Nalezy wowczas unikac nadmiernej ekspozycji na slonce lub promieniowanie
ultrafioletowe... Zapewne jest to bardzo indywidualne, ja zazywam, tabletki,
korzystam z solarium i nie mam zadnych problemow, aczkolwioek lepiej zapytac
lekarza lub dokladnie przeczytac co pisze na ulotce..........
Nikoosia

1. Data: 2003-02-22 12:35:36

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Enid <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> solarium?
> Słyszałam kilka takich opinii i wolę się upewnić :-)
> Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości, pozdrawiam!

Radzę upewnić się u ginekologa. Niektóre tabletki w połączeniu z solarium,
czy też słońcem mogą prowadzić do poważnych oparzeń i innych takich.. ;)
Wiem, bo sama biorę, wprawdzie nie atykoncepcycjne, ale też hormony i choć
nie ma przeciwskazań na ulotce, opalać się nie wolno.

pozdr
Lara

1. Data: 2003-02-22 12:38:57

Od: Domi <d...@s...telsat.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Feb 2003 13:28:58 +0100
"Nikusia" <n...@p...fm> wrote:

> [...]
> korzystam z solarium i nie mam zadnych problemow, aczkolwioek lepiej zapytac
> lekarza lub dokladnie przeczytac co pisze na ulotce..........

Cześć

Zgadzam się z Tobą w zupełności, ja napisalam jek to jest ogólnie, ale wiadome jest
ze od każdej reguły są wyjątki.

pozdrawiam

Domi

1. Data: 2003-02-24 08:53:45

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Branie estrogenów, czyli np. pigułek anty zwieksza prawdopodobieństwo
powstania przebarwień, np. ostudy pod wpływem promieni UV. Przebarwienia
takie są trudne do usunięcia, bo powstają dość głęboko w skórze.
Niestety nie sposób przewidzieć, czy u konkretnej osoby pojawią się
przebarwienia. Nie jest tak, że po jednych pigułkach dostaje sie przebarwień
a po innych nie.
Również fakt, że dotychczas mimo opalania nie pojawiły się żadne
przebarwienia, niczego nie gwarantuje i np. jutro po opalaniu mogą się
jednak pojawić przebarwienia. :(
Na wszelki wypadek lepiej nie chodzic na solarium, stosować wysokie filtry
do opalania i zaprzyjaźnić się np. z samoopalaczem.

1. Data: 2003-02-24 09:51:58

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
filtry
> do opalania i zaprzyjaźnić się np. z samoopalaczem.

Podpisuje sie obydwoma rekami wyczuwajac solidna wiedze ukryta pod
nickiem justyp.
Swieta racja!

Kaska co sie wplywam UV na organizm zajmowala swego czasu...

pielegnacja twarzy(meskiej :) )
vizaż-jak to widzicie?
Re: A teraz na odwrót:)
Re: Panowie i solarium...