sorki, o czym jest ta grupa?

1. Data: 2008-11-25 16:17:45

Temat: sorki, o czym jest ta grupa?
Od: SOKista z Otwocka <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy tytuł kuchnia ma coś wspólnego z gotowaniem, bo widzę wyłacznie
jakieś posty o moderacji?

2. Data: 2008-11-25 16:21:43

Temat: Re: sorki, o czym jest ta grupa?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 17:17:45 +0100, SOKista z Otwocka napisał(a):

> czy tytuł kuchnia ma coś wspólnego z gotowaniem, bo widzę wyłacznie
> jakieś posty o moderacji?

Bo to jest grupa o moderacji. Twój post jest niemerytoryczny.

3. Data: 2008-11-25 16:28:37

Od: SOKista z Otwocka <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bo to jest grupa o moderacji. Twój post jest niemerytoryczny.

No ale ja chce pisac o gotowaniu sztolców!!!

4. Data: 2008-11-25 16:53:23

Od: SOKista z Otwocka <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-11-25 16:55:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 17:53:23 +0100, SOKista z Otwocka napisał(a):

> jakieś posty o moderacji?

> No ale ja chce pisac o gotowaniu sztolców!!!

Spadaj - sam siebie nie możesz ugotować.

6. Data: 2008-11-25 16:58:51

Od: SOKista z Otwocka <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Spadaj - sam siebie nie możesz ugotować.

ee, a jak to zrobił patolog rze ógotował cie po skrobance i pszerzyłaś?

7. Data: 2008-11-25 17:27:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Nov 2008 17:58:51 +0100, SOKista z Otwocka napisał(a):

> ee, a jak to zrobił patolog rze ógotował cie po skrobance i pszerzyłaś?

Jestes jedynym przypadkiem. Nie uogólniaj.

8. Data: 2008-11-25 18:55:36

Od: SOKista z Otwocka <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jestes jedynym przypadkiem. Nie uogólniaj.

aha, jush kómam ,tak ci otpowiedział jak go spytałaś po latach o ten cód.

Drugie śniadanie na ciepło
kto sie posila stolcem ?
Pompka do wina?
pszepraszam