sos czosnkowy

1. Data: 2002-12-11 20:17:33

Temat: sos czosnkowy
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwalę się sosem, ktory przypadl mi bardzo do gustu:
3 lyzki majonezu
3 lyzki kwasniej smietany lub naturalnego jogurtu
2 zabki czosnku
sol do smaku
Majonez ze smietana mieszamy, dodajemy czosnek drobno pokrojony i przyprawy.
Super smakuje z hamburgerami, frytkami, sledziami, salatkami warzywnymi.
Polecam

1. Data: 2002-12-11 20:27:37

Temat: Re: sos czosnkowy
Od: "Zenek" <z...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przyprawy.
> Super smakuje z hamburgerami, frytkami, sledziami, salatkami warzywnymi.

Gdybys dodała jeszcze starty świerzy ogórek to bys otrzymała sos tzatziki
który jest wspaniałym dodatkiem do mięsa po grecku, turecku itp. Nadaje się
do szaszłyków, kebabów, kotletów jagnięcych oraz ... pizzy

Pozdrawiam
Zenek

1. Data: 2002-12-11 20:58:04

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyprawy.
> Super smakuje z hamburgerami, frytkami, sledziami, salatkami warzywnymi.

Ja niedawno zrobilam wlansie taki sos, plus jeszzce papryka ostra
ugotowalam kalafiora, ostudzilam, i podalam z tym wlansie sosem na zimno ..
bylo naprawde smaczne :) (jak dla mnie i rodziny)
Albo np zamiast frytek, w piekarniku pieke cale, albo polowki ziemniakow (w
skorce), i do tego taki sos
Czasem tez dodaje zaparzony por, troche startej marchewki (albo, zeby bylo
a'la sorowka, czy cos, dodaje odrobine kapusty pekinskiej)

Marta

ciastka - grzybki
czekolada do picia
Mrozenie pierogow - Wasze doswiadczenia