sos pomidorowy (nieudany:(((

1. Data: 2005-09-09 13:58:56

Temat: sos pomidorowy (nieudany:(((
Od: "Agata Mryczko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zrobilam dzis sos pomidorowy (w ramach tego, zeby wykorzystywac to co w
domu) do golabkow i jakis taki nie koniecznie dobry, znaczy zjadliwy ale to
nie to:((
i zastanawiam sie co zrobilam z nim nie tak? posmazylam cebule, dodalam
pomidory i czosnek, sol pieprz troche majeranku, a potem przecisnelam przez
sitko ta powstala mase. Dodalam potem smietane. Ktos ma pomysl co spiep** ze
wyszedl taki nijaki?

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

2. Data: 2005-09-09 14:09:56

Temat: Re: sos pomidorowy (nieudany:(((
Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> sitko ta powstala mase. Dodalam potem smietane. Ktos ma pomysl co spiep** ze

Sos pomidorowy robi się dobry po długim duszeniu - dopiero wtedy następuje
odpowiednia koncentracja smaku i warzywa puszczają naturalną słodycz. Nie ma
na to rady.

3. Data: 2005-09-10 20:33:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko napisał(a):
> [...]
> sitko ta powstala mase. Dodalam potem smietane. Ktos ma pomysl co spiep** ze

Ja nie daję majeranku do sosu pomidorowego, a już na pewno nie do sosu
do gołąbków, jakoś mi nie pasuje. I rzeczywiście trzeba długo dusić,
jeśli ma być ze świeżych pomidorów i musi być ich dużo. No i pomidory
IMO potrzebują dużo soli.

Pozdrawiam
Ewa

PILNE: jak długo gotuje sie kukurydzę???
smazenie ryby
Gospodynie domowe
Powidła - nie ze śliwek
Przetwory - kilka pytań