spaliny z pieca

1. Data: 2008-08-21 15:41:23

Temat: spaliny z pieca
Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest zgodne z przepisami łączenie pieca stałopalnego ( na drewno) z
kominem przy pomocy rur elastycznych ( "spiro") -średnica wylotu 150 mm.

dwaKa

2. Data: 2008-08-21 16:20:54

Temat: Re: spaliny z pieca
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest zgodne z przepisami łączenie pieca stałopalnego ( na drewno) z
> kominem przy pomocy rur elastycznych ( "spiro") -średnica wylotu 150 mm.

Takich jak do wentylacji ? :)

Kane

3. Data: 2008-08-21 17:29:13

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości >
> Takich jak do wentylacji ? :)
> Kane

właśnie o to chodzi, jakich ?
dwaKa

4. Data: 2008-08-21 18:59:49

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takich jak do wentylacji ? :)
>
> Kane

Tak, wentylacja...
Zjadłem dżemik z aronii, pycha!
Koniecznie spróbujcie.
Zrywałem w niedzielę.Byłem tam z kotem.

5. Data: 2008-08-22 14:29:55

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie o to chodzi, jakich ?

No napewno nie takich ;)
Zadzwon i zapytaj np w Kominflex - ja nie widzialem rur flex ktore by mialy
normy na paliwa stałe, najlepszej akie znalazlem to do jakichs 500stC i
producent odradzał ich użycie np przy paleniu węglem, dopuszczał warunkowo
drewno. Ogolnie trwalosc dyskusyjna.

Podłącz to rurami np Bertrams. Nie flex. Bedziesz żył dłużej ;)

Pozdrawiam

Kane

6. Data: 2008-08-26 18:19:42

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Kominflexa bym uważał, bo mnie lekko pocyganili.
Rury spiro z nierdzewki od nich są okrrrropnie drogie i nietrwałe (moją
szlag trafił po 4 latach). Już lepiej kupić Bertrams kolana uniwersalne za
1/4 ceny Kominflexa. Dla świętego spokoju kolana uniwersalne Bertrams można
po montażu pospawać, żeby spać spokojnie. Nie są wprawdzie z nierdzewki ale
pewnie przetrwaja ponad 4 lata.
Jacek

Mala pralka ?
glosne mieszkanie/8p
płyta stalowa między płytą elektryczną a okapem
zmywarka - 1/2 wsadu
Kotłownia gazowa CO na dachu bloku - jakie niedogodności?