spis bambusow

41. Data: 2004-08-15 10:45:22

Temat: Re: spis bambusow
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cfm0pe$qh3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie mozna wykluczyc, ze ten bambus nie jest tym za kogo sie podaje ;) Tj.
> zostal blednie oznaczony w sprzedazy (sugeruje, ze moglby to byc inny
> Pleioblastus). Druga mozliwoscia jest, ze w ABS zanizyli mu odpornosc.
> W gruncie rzeczy nie wiadomo, czy te -12'C odnosi sie do lisci (to
> prawdopodobne), czy do lodyg, czy tez do klaczy (to najmniej
> prawdopodobne, bo inne stosunkowo wrazliwe gatunki w ekstremalnych
> warunkach temperaturowych beda zachowywac sie jak byliny ale nie zgina).

A gdybym mu fotke pstryknęła, dałoby się poznać co to za gatunek?

Pozdrawiam
Kaśka

42. Data: 2004-08-15 18:32:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> A gdybym mu fotke pstryknęła, dałoby się poznać co to za gatunek?

Na tyle, na ile potrafie rozrozniac poszczegolne gatunki, sprobowalbym go
rozpoznac. W rozpoznawaniu Pleioblastusow nie jestem jednak mocny.
Najlepiej, jesli zrobisz mu pare zdjec (zblizenie liscia, zblizenie pedu,
zblizenie wezlow). Pokroj ogolny rosliny mozna by do spisu dorzucic.

Pozdrawiam,
Bpjea

43. Data: 2004-08-15 20:06:56

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cfoac5$5ub$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Najlepiej, jesli zrobisz mu pare zdjec (zblizenie liscia, zblizenie pedu,
> zblizenie wezlow). Pokroj ogolny rosliny mozna by do spisu dorzucic.

W takim razie jutro sesję mu zrobię :)

Pozdrawiam
Kaśka

44. Data: 2004-08-17 07:04:48

Temat: Re: spis bambusow - więcej zdjęć!
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Bpjea" wrote in message
> Pierwotna wersja spisu jest juz gotowa i mozna ja obejrzec tu:
> http://www.geocities.com/drzewa98/bambusy.htm
> Komentarze i sugestie sa mile widziane ;)

Ludzie,
Poróbcie zdjęcia i dawajcie do nich linki!
Na razie doszukałem się tam tylko moich, co niestety
nie będzie (na razie) zbyt mocną stroną tej witryny.

Pozdrawiam calvi

45. Data: 2004-08-17 08:08:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Na razie doszukałem się tam tylko moich, co niestety
nie będzie (na razie) zbyt mocną stroną tej witryny.

:)
Taaaa jestttt
:)
wczoraj wyhakalem i wygrabilem kolo swoich bambusow
dzis sie nie wyrobie
ale jutro strzele wszystkim fotki
:)
ale jak fotografowac
aby fotka miala wartosc poznawczo/informacyjna
?
cala roslinke
aby oddac jej pokroj i wielkosc
(element w tle umozliwiajacy zwymiarowanie ?)
??
zblizenie na liscie
?
wezly
?
ustalmy jakis standart
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

46. Data: 2004-08-17 23:20:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.

> [...] jak fotografowac
> aby fotka miala wartosc poznawczo/informacyjna
> ?

Wazne, by zdjecie dokumentowalo istnienie Twoich roslin.
Staraj sie robic dobre zdjecia, nic wiecej ;)

> ustalmy jakis standart

Niech wysoka jakosc bedzie naszym standardem :)

Pozdrawiam,
Bpjea

powrót
Winko z czarnych porzeczek