sposob na opryszczke

1. Data: 2006-02-10 17:51:11

Temat: Re: sposob na opryszczke
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sq4ty" <a...@W...onet.pl> wrote in message
news:dshkbr$dih$1@inews.gazeta.pl...

> Tak, tez tak pomyślałam, ale akurat ostatnio nie miałam spirytusu
> salicylowego, poza tym mam jakieś wrażenie, być może i mylne, że perfumy
> lepiej działają :).
> A aspiryne i tak bym wzięła, żeby leczyć się z wirusa od środka :).

to lepiej juz nie bierz tej aspiryny. srednio na tego wirusa dziala :)

iwon(k)a

1. Data: 2006-02-10 22:52:53

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to lepiej juz nie bierz tej aspiryny. srednio na tego wirusa dziala :)

Oj nie chodzi o to, żeby ta aspiryna trafiała celnie jak nie wiem,
chodziłoby raczej o objawy przeziębienia i wzmocnienie. A jak nie na to, to
chociaż pomoże na serce.

M.

Zapracuj na internet
Jak nie przesuszać włosów prostownicą