sposób na sierść

1. Data: 2002-07-24 08:07:56

Temat: Re: sposób na sierść
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 23 Jul 2002 06:29:59 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość od <s...@h...pl> i powiedziała:

> Tako rzecze Malgorzata Krzyzaniak :
> [...]
>
> Próbowałaś Dercosów?

A skutkują? ;-)

> Bywałam u dermatologów i nawet u jednej takiej od włosów, tricholog
> się to nazywa czy coś. Wszyscy stwierdzali fakt oczywisty, że włosy mi
> wypadają. Żaden nie wymyślił powodu, dla którego 5 lat temu miałam
> gęstą grzywę, a teraz mam rzadkie kosmyki :(

A, to u mnie wymyślili - "stres" ;-)

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ^. .^ http://3585760830/~zuzanka/
= Y =

1. Data: 2002-07-24 08:15:38

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 23 Jul 2002 07:39:00 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość od <e...@f...hell.pl> i powiedziała:

> Ciesz sie, ze takowe ci pomagaja.

No, jak czasem. Za pierwszym razem, po dwóch-trzech myciach, zniknął
na półtora roku. A potem to już było różnie - trzy miesiące albo wcale.

> Mnie kiedys Nizoral pomogl na dluzej,
> a w tym roku paranoja, zaden nie dziala. Mycie nadal moge wykonywac co
> jakies trzy dni, problem w tym, ze akurat zaraz po wysuszeniu wyglada
> najgorzej. Szampony nieprzeciwlupiezowe dzialaja jeszcze gorzej...

Generalnie szampony antyłupieżowe poza teoretycznie leczeniem
łupieży, kiepsko działają na skórę głowy i włosy (są silnie myjące i włosy
się bardziej niszczą, zwłaszcza przy częstym myciu).

> EwaP HF FH wkurzona (ale nie zetne, przeciez wszyscy sie mnie
> wyrzekna...)

E, niektórzy to Ciebie i bez włosów by chcieli ;-)

Zuzanka

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
Is sex worth the price of certain death?

1. Data: 2002-07-24 08:21:34

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> wrote:
> [...]

> No, jak czasem. Za pierwszym razem, po dwóch-trzech myciach, zniknął
> na półtora roku. A potem to już było różnie - trzy miesiące albo wcale.

No to jak u mnie.

> Generalnie szampony antyłupieżowe poza teoretycznie leczeniem
> łupieży, kiepsko działają na skórę głowy i włosy (są silnie myjące i włosy
> się bardziej niszczą, zwłaszcza przy częstym myciu).

Nie myje codziennie, niszczenia wlosow nie stwierdzilam. Problemy mam
glownie ze skora glowy.

> E, niektórzy to Ciebie i bez włosów by chcieli ;-)

Wole nie testowac :))) Acz proby z mazaniem po zdjeciach wskazaly, ze w
calkiem krotkich mogloby byc OK. Ale to proba na raz...

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-24 08:36:40

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 24 Jul 2002 09:02:21 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość od <s...@h...pl> i powiedziała:

> U mnie owszem. Tylko drogie.

Ale one są typowo antyłupieżowo-lecznicze czy do stosowania
codziennego? I ile to "drogie"? Bo 6 ml nizoralu w saszetce to 5 zł, więc...

> Jasne, jasne. :)

Najbardziej mnie rozwaliła odpowiedź na pytanie, czemu tak potwornie
mi się przetłuszczają włosy, a lat temu dziesięć mogłam myć dwa razy w
tygodniu:
- Bo się pani równowaga hormalna zmieniła.
- Znaczy, jak się zmieniła, to jest nierównowaga? To może warto sprawdzić i
uregulować, jak coś jest nie tak?
- E, nie ma sensu.
- Ale mi przeszkadza taki stan skóry i włosów.
- Musi się pani przyzwyczaić.

Zuzanka z opadniętymi. Włosami też.

--
\ ^_ Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak * <z...@t...eu.org>
) ( =)= http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2002-07-24 08:57:47

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:

> Jasne, jasne. :)
Jakieś dwa lata temu zaczęły mi upiornie wypadać włosy, z lwiej grzywy zrobiły
się mysie ogonki. Diagnoza lekarza była identyczna -- stres i przepracowanie.
Pomogła mi jednorazowa kuracja witaminowa (Vitapil bodajże toto się nazywało,
60 tabletek, bierze się jedną dziennie) i zeżarcie ze dwóch opakowań tabletek
ze skrzypu polnego. (D)Efektem ubocznym było wzmocnienie już i tak twardych
jak diabli paznokci ;-)))

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2002-07-24 09:02:21

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Malgorzata Krzyzaniak :
[...]
> A skutkują? ;-)

U mnie owszem. Tylko drogie.

> A, to u mnie wymyślili - "stres" ;-)

Jasne, jasne. :)

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-07-24 09:17:43

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran <a...@c...anetek.net> wrote:
> 60 tabletek, bierze się jedną dziennie) i zeżarcie ze dwóch opakowań tabletek
> ze skrzypu polnego. (D)Efektem ubocznym było wzmocnienie już i tak twardych
> jak diabli paznokci ;-)))

O, mowisz wacpani? To po powrocie z mety kupuje te skrzypowe pigulki, bo
moje paznokcie mi sie juz zdecydoawnie znudzily. Lamia sie, rozdwajaja i
tak dalej, a naprawde juz dawno przestalam srubki nimi wkrecac...

EwaP HF FH

1. Data: 2002-07-24 09:24:50

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Malgorzata Krzyzaniak :
[Dercos]
> Ale one są typowo antyłupieżowo-lecznicze czy do stosowania
> codziennego? I ile to "drogie"? Bo 6 ml nizoralu w saszetce to 5 zł, więc...

Czy codziennego to głowy nie dam, trzeba spytać w aptece. A drogie
to kilkadziesiąt zeta (20? 30?) za butelkę, w zależności od rodzaju
szamponu. Akurat ceny przeciwłupieżowego nie znam, bo kupował mi ktoś inny.

> [...]
> tygodniu:
> - Bo się pani równowaga hormalna zmieniła.

Tia. Mnie na ową nierównowagę zapisano piguły Diane 35; niestety, właśnie
przestałam je brać po dwóch latach i od razu widzę nawracające efekty :(
I oczywiście padła standardowa rada typu urodzić dziecko, to się może
poprawi.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-07-24 09:39:28

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:

> I ona, ta kuracja, ogólna jakaś czy pod kątem włosów?
Pod kątem włosów, witaminy z grupy B, cynk, kobalt, mangan i inne takie.

> Kiedy w moim przypadku problem leży w skórze, a nie we włosach.
> Rogowacenie i zanik mieszków włosowych, or something :(
No to zupełnie inszy przypadek :-(

1. Data: 2002-07-24 09:44:35

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> wrote:

> O, mowisz wacpani? To po powrocie z mety kupuje te skrzypowe pigulki, bo
> moje paznokcie mi sie juz zdecydoawnie znudzily. Lamia sie, rozdwajaja i
> tak dalej, a naprawde juz dawno przestalam srubki nimi wkrecac...
O, może dlatego mam takie mocne paznokcie, bo śrubki wkręcam śrubokrętem?
;-)))

Spróbuj tego skrzypu, a niezależnie od skrzypu na paznokcie polecana jest
żelatyna. Codziennie porcja galaretki, niekoniecznie z nóżek :-)

Swoją drogą, to moja mama miała kiedyś taką uroczą archaiczną książeczkę pt.
'Bądź zawsze piękną', autorstwa jakiejś Niemki chyba, Lilo Aureden. Masa tego
typu porad w niej była, domowych sposobów i sposobików na różne dolegliwości,
przepisy na maseczki, diety, migreny (stąd wzięłam patent na kawę z cytryną,
doskonałą przy bólach głowy), i inne takie. Szkoda, że książka gdzieś
zginęła, a wznowienia nie widziałam :-/

działa?
Re: prostowanie wlosow
fitohormony