sposoby na jesienną chandrę

1. Data: 2003-09-21 16:36:34

Temat: sposoby na jesienną chandrę
Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakie znacie sposoby na jesienną chandrę?
Dzień coraz krótszy, pogoda powoli też nie teges... wszystko to wpływa
niezbyt optymistycznie na nastrój.
Jak sobie z tym radzicie?
Pozdrawiam
Aurore

1. Data: 2003-09-21 16:50:08

Temat: Re: sposoby na jesienną chandrę
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze rano płukać usta rozpuszczalnikiem
najlepiej BIROL

mi pomaga

1. Data: 2003-09-21 16:51:04

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam,
>jakie znacie sposoby na jesienną chandrę?

Nie ma czegos takiego jak jesienna chandra. Jest tylko twoja chandra,
prawdopodobnie zwiazana z jakims mniej mglistym problemem.
Poradzic sobie z chandra mozna rozwiazujac ten problem lub znajdujac sobie
inny.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-21 17:25:24

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aurore" <s...@o...pl> wrote in news:bkkk25$k6s$1@news.onet.pl:

> jakie znacie sposoby na jesienną chandrę?

Slodycze, kola i mecz pilki noznej.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

"Co to kurwa bylo?" - burmistrz Hiroszimy

1. Data: 2003-09-21 17:27:12

Od: "Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jakie znacie sposoby na jesienną chandrę?
> Dzień coraz krótszy, pogoda powoli też nie teges... wszystko to
> [...]

samobójstwo

1. Data: 2003-09-21 17:28:22

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> wrote in

> samobójstwo

Istotnie piszesz sensownie.
Chyba mylilem sie co do ciebie.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Sztuka jest pasc kobiecie w ramiona, nie wpadajac w jej rece

1. Data: 2003-09-21 17:30:11

Temat: Re: sposoby na jesienną chandr
Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Sep 2003 18:36:34 +0200, Aurore wrote:

> [...]
> jakie znacie sposoby na jesienną chandrę?
> Dzień coraz krótszy, pogoda powoli też nie teges... wszystko to wpływa

Było niedawno (11.09.2003) o dołach, więc może tam zajrzyj.
- Pozdrawiam - Agata.

1. Data: 2003-09-21 17:30:13

Od: "Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prawdopodobnie zwiazana z jakims mniej mglistym problemem.
> Poradzic sobie z chandra mozna rozwiazujac ten problem lub znajdujac

jest coś takiego, i to jest to związane z tzw przesileniem. W tym
okresie chandry najczęściej dopadają.
Co do chandry nie zawsze można sobiew poradzić, bo nie zawsze istnieje
problem - w przypadku depresjii endogennych sprawa troszke sie
bardziej komplikuje, a może też tak być, że nakkładasie. a więc nie
koniecznie musi byc problem - to byłoby zbyt łatwo.

1. Data: 2003-09-21 17:38:27

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JB:
> [...]
>bardziej komplikuje, a może też tak być, że nakkładasie. a więc nie
>koniecznie musi byc problem - to byłoby zbyt łatwo.

Tak tak, Jacku. Widze ze obaj wiemy Aurore nic nie moze zrobic i powinien
pojsc do psychiatry bo pewnie jest chory na depresje endogenna.. ale lepiej od
razu powienien sie zabic, bo lekarz tez nic nie zaradzi.. a jesli nie jest
chory to jeszcze gorzej, bo medycyna jest tycia tycia w obliczu kosmicznych
prawa przesilenia. Aurore i tak zginie, skoro juz ma te chandre. Nie
powiedzialem tego od razu, bo jestem zbyt wrazliwy, ale slowo daje ze bralem
pod uwage taka mozliwosc.

1. Data: 2003-09-21 18:28:09

Od: "izela" <i...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie znacie sposoby na jesienną chandrę?
> Dzień coraz krótszy, pogoda powoli też nie teges... wszystko to wpływa
Dla mnie jesien, szczegolnie ta jest super..;-) Powiem ku pokrzepieniu
innych: cale lato, pierwsze i mam nadzieje ostatnie w moim zyciu spedzilam w
samochodzie, jezdzac codziennie do chorego dziecka. Podroz zajmowala mi ok.
1,5 h w jedna strone. i tak jak lubie prowadzic tak pod koniec 4 miesiaca na
mysl o tym iz mam usiasc za kierownica robilo mi sie niedobrze...
Tymbardziej iz stan dziecka lekarze okreslili na: prosze sie cieszyc kazdym
dniem... wiec codziennie dziekowalam Bogu za chwile z nim spedzone i nigdy
nie wiedzialam co bedzie jutro. Bliscy mi ludzie mowili: poddaj sie, walka o
niego nie ma sensu.. nie potrafilam... Moja Mama- Wspanialy czlowiek-
mowila: odpusc sobie, wystarczy jak co drugi dzien pojedziesz- nie
sluchalam.. Teraz mowi iz jej urodzenie i wychowanie trojki jest niczym
wobec tego przez co ja musialam przejsc.. Czy bylo warto? Jest jesien, ja
nie musze wsiadac do samochodu, moja dzidzia wbrew calemu swiatu i
7 -krotnej mozliwosci powiedzenia: nie, nie chce takiego zycia, nie chce
takiego swiata, w ktorym jest tylko bol, przetrwala.. a ja modle sie by dane
mi bylo patrzec jak najdluzej na cud jego zycia..
Jest jesien. Przetrwalam.. i juz cieszy mnie mysl o wiosnie;-) Dla tych, dla
ktorych jesienne deszcze sa smutne... Pomyslcie o tych, ktorzy tak wysoka
jak moja dzidzia cene placa za sama mozliwosc zycia...
Jestem szczesliwa, nie dosc ze przetrwalam, to jeszcze znowu potrafie
malowac.. Nie pozazdroscie mi prosze, mojego malenkiego szczscia- bardzo
przesadna
izela
> Pozdrawiam
> Aurore

CO SILNIEJSZE NIŻ NAŁÓG ?
Przyjazn M i K - a jednak MAM problem... (b.dlugie)
Samotne mamusie, samotne dzieci - SKUTKI- DANE STATYSTYCZNE
lajf
c.d. Fundamentalna wlasnosc rzeczywistosci