spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych

1. Data: 2014-04-19 20:12:59

Temat: spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam szafę ze 4m, 3 szt drzwi.W dolnej prowadnicy są sprężyste elementy
stabilizujące polozenie drzwi. Hamowania zero. Wiec skrzydła wala w
ściany i hałasują.Mówił mi kiedyś meblarz- "zamontuję panu spowalniacz".
Zaśpiewał ze 3 stówy za sztukę.
Powiedzcie gdzie toto można kupić, bo i montaż zapewne nie jest trudny.
Zależy to od systemu drzwi?

2. Data: 2014-04-19 21:03:46

Temat: Re: spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 20:12:59 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:

> Powiedzcie gdzie toto można kupić, bo i montaż zapewne nie jest trudny.
>
> Zależy to od systemu drzwi?
http://www.akcesoria.meble.pl/akcesoria/okucia-do-sz
af,samozamykacz/
Coś takiego?

3. Data: 2014-04-22 20:27:02

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-19 21:03, Kris pisze:

> http://www.akcesoria.meble.pl/akcesoria/okucia-do-sz
af,samozamykacz/
> Coś takiego?

Właśnie, właśnie, dzięki!
Największy problem miałem z ustaleniem systemu drzwi. Montażysta już
pracuje gdzieś w Anglii.

4. Data: 2014-04-24 14:14:12

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-22 20:27, Frez pisze:

af,samozamykacz/

> Właśnie, właśnie, dzięki!
> Największy problem miałem z ustaleniem systemu drzwi. Montażysta już
> pracuje gdzieś w Anglii.

Ja mam system Bimak i taki jak ten domykacz
http://www.stolmet.pl/pl/p/SD-800-Samodomykacz-gazow
y/1995

5. Data: 2014-04-24 17:53:26

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-24 14:14, Robson pisze:
> Ja mam system Bimak i taki jak ten domykacz
> http://www.stolmet.pl/pl/p/SD-800-Samodomykacz-gazow
y/1995

A ja wykryłem,że mam Sevrolla. 5 dych za parę.

dom ogrzewanie gazem ok 280 m
Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
Koszt domu - ok 180 m w stanie surowym
IV Mistrzostwa Instalatorów Systemów Alarmowych
Podlewanie ogrodowe GARDENY - po zimie - caly czas wlaczone...