Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?

1. Data: 2014-04-15 17:48:02

Temat: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
Od: "Krystyna" <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że najlepiej byłoby to naprawić profesjonalnie.
Jednak wymagałoby to demontażu połączonego
z ryzykiem zniszczenia kilku wbudowanych rzeczy.
Nie mam na to w tej chwili ani pieniędzy ani czasu.

Na granicy między łazienką a kuchnia, w budynku
z wielkiej płyty, nieznacznie kapie woda z kolanka
w rurce doprowadzającej ciepłą wodę do wanny.
Woda jest pod ciśnieniem, więc tak niewielkie
kapanie świadczy o tym, że szczelina jest naprawdę
niewielka.
Czy istnieje sposób "załatania" tego na jakiś czas,
tak żeby nie kapało, oczywiście przy częstej kontroli
czy nie kapie znowu.

Bardzo proszę o jakieś skuteczne metody.

Pozdrawiam
Krystyna

2. Data: 2014-04-15 17:58:47

Temat: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
Od: Kamikazee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-15 17:48, Krystyna pisze:
> [...]
> tak żeby nie kapało, oczywiście przy częstej kontroli
> czy nie kapie znowu.
>
> Bardzo proszę o jakieś skuteczne metody.

Poxilina

3. Data: 2014-04-17 00:48:19

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 17:58:47 UTC+2 użytkownik Kamikazee napisał:

> Poxilina

W reklamach widziałeś i polecasz. To nie działa bo nie może działać.

4. Data: 2014-04-17 05:52:54

Od: "Krystyna" <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W reklamach widziałeś i polecasz. To nie działa bo nie może działać.

Dlaczego nie może działać i co Twoim zdaniem działa?

Pozdrawiam
Krystyna

5. Data: 2014-04-17 08:12:31

Od: "kikuko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <K...@S...pl> napisał w wiadomości
....> Pozdrawiam
> Krystyna

mogę powiedzieć jak ja bym z tym problemem postąpił. Zakręcił wodę, wytarł
rurę z zewnątrz do sucha, owinął miejsce nieszczelności kilkoma wasstwami
taśmy z materiału nasączonej żywicą i po stwardnieniu żywicy włączył wodę.
Drugi sposób - opaska gumowa z grubszej gumy (na wyczucie) na miejsce
nieszczelności i na to szeroki pas blachy, skręcony śrubami - działający jak
cybant. Pozdrawiam Kikuko

6. Data: 2014-04-17 10:59:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2014 15:48:19 -0700 (PDT), k...@g...com
napisał(a):

> W reklamach widziałeś i polecasz. To nie działa bo nie może działać.

Działa, pod warunkim osuszenia miejsca pęknięcia - ale nie takiego
osuszenia z zewnątrz, lecz po zakręceniu dopływu wody do tego miejsca
trzeba na nie działać ciepłem, aż wyschnie pęknięcie i bezpośrednie
sąsiedztwo. Z wodą w rurze nie ma na to szans.

7. Data: 2014-04-17 13:04:56

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-15 17:58, Kamikazee pisze:

> Poxilina
Przecież pisze, że kapie pod ciśnieniem, więc nie radź głupot.
Ja bym dał kawałek gumy plus opaska zaciskowa - coś takiego:
http://www.rallyshop.pl/index.php?p134727,opaska-zac
iskowa-12-20-mm
Jacek

8. Data: 2014-04-17 15:25:22

Od: "Krystyna" <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie rady.
Dodatkowy problem w moim przypadku polega na tym,
że obok rurki z której kapie na brzegu kolanka biegnię
inna rurka, z zimną wodą i trydno będzie dostać się do
tego kolanka na całym jego obwodzie. Może uda mi się
tę drugą rurkę nieco oddciągnąć. Zobaczę.

Natomiast w momencie nazwijmy to uszczelniania
rurki z której kapie w środku rurli wody nie będzie
bo zamknę dopływ wody do caego mieszkania i spuszczę
pozostałą wodę w rurach, oczywi

9. Data: 2014-04-17 15:29:27

Od: "Krystyna" <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie rady.
Dodatkowy problem w moim przypadku polega na tym,
że obok rurki, z której kapie na brzegu kolanka, biegnie
inna rurka, z zimną wodą i trudno będzie dostać się do
tego kolanka na całym jego obwodzie. Może uda mi się
tę drugą rurkę nieco odciągnąć. Zobaczę.

Natomiast w momencie nazwijmy to uszczelniania
rurki, z której kapie, w środku rurki wody nie będzie
bo zamknę dopływ wody do całego mieszkania i spuszczę
pozostałą wodę w rurach, oczywiście na tyle na ile mogę
to zrobić przez odkręcenie kranów.

Pozdrawiam
Krystyna

P.S. Przepraszam za falstart przy wysyłaniu tej wiadomości.

10. Data: 2014-04-18 09:16:07

Od: PeJot <P...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-17 13:04, Jacek pisze:

> Przecież pisze, że kapie pod ciśnieniem, więc nie radź głupot.

Hint: ciśnienie da się wyłączyć.

--
P.Jankisz

Koszt domu - ok 180 m w stanie surowym
IV Mistrzostwa Instalatorów Systemów Alarmowych
Podlewanie ogrodowe GARDENY - po zimie - caly czas wlaczone...
Szyber spalinowy, rura spalinowa łącząca piec z kominem - jaka żywotność?
Jak usunąć wiloć?