Jak usunąć wiloć?

1. Data: 2014-03-26 05:26:31

Temat: Jak usunąć wiloć?
Od: "Citizen" <1...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Woda dostawała się przez jakiś czas pod prawie
całkowicie zabudowaną wannę.
Przyczyna dostawania się wody została usunięta.

Jak teraz usunąć wilgoć i brzydki zapach spod wanny?
Dojście pod wannę jest przez możliwość zdejmowania
paska glazury na wypadek konieczności zamknięcia
zaworów.

Bardzo proszę o podanie sprawdzonych rad.

Citizen

2. Data: 2014-03-26 10:03:15

Temat: Re: Jak usunąć wiloć?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-26 05:26, Citizen pisze:
> [...]
> paska glazury na wypadek konieczności zamknięcia
> zaworów.
>
> Bardzo proszę o podanie sprawdzonych rad.

Odpowiedni sorbent wciągnie wszelką wodę, soda oczyszczona rozsypana na
dużej powierzchni wciągnie zapach, ale przydałoby się czymś usunąć
grzyba, bo choć niewidoczny to już tam jest, gdyż miał idealne warunki
do rozwoju.

3. Data: 2014-03-26 18:17:24

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Citizen wrote:
> [...]
> paska glazury na wypadek konieczności zamknięcia
> zaworów.
>
> Bardzo proszę o podanie sprawdzonych rad.

a włożysz przez tą dziurę jakiś piecyk elektryczny?

jeffrey

4. Data: 2014-03-26 19:31:01

Od: "Citizen" <1...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> a włożysz przez tą dziurę jakiś piecyk elektryczny?

Nie.

Citizen

5. Data: 2014-03-26 20:44:23

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
1...@n...neostrada.pl
*Citizen* napisał(-a):

> Nie.

Piecyka to ja bym tam nie upychał, ale wietrzenie to bym już zafundował.
Oldschoolowy odkurzacz odwrotnie podłączony może by zdał egzamin? Tylko
że proces może zająć nawet kilka dni i albo odkurzacz, albo domownicy
mogliby tego nie wytrzymać. Może wentylator?

--
Big Jack
////// GG: 660675

6. Data: 2014-03-26 22:26:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Mar 2014 05:26:31 +0100, Citizen napisał(a):

> Jak teraz usunąć wilgoć

Odsłonić dostęp pod wannę i skierować tam z przerwami ale przez dłuższy
czas niezbyt silny strumień powietrza z dmuchawy lub zwykłego piecyka z
nadmuchem. Ale najpierw odgrzybić.

> i brzydki zapach spod wanny?

To grzyb. Odgrzybić. Jeśli możesz tam wsadzić dłoń z ręcznym spryskiwaczem
(takim jak np do kwiatów), napełnij spryskiwacz ACE pół na pół z wodą albo
użyj gotowego środka na grzyb (jest w Castoramie, specjalny, z pompką, w
czarnej butelce chyba, nazwy nie pomnę, ale dosyć drogi, ACE wystarczy),
założ długą rękawiczkę i spryskaj spód wanny, ścianę i podłogę pod wanną, w
miarę dokładnie.

Po odgrzybieniu susz jak wyżej.

Wypraktykowane - niestety.

7. Data: 2014-03-27 09:24:46

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Citizen" <1...@x...com> napisał(a):

> [...]
>paska glazury na wypadek konieczności zamknięcia
>zaworów.
>
>Bardzo proszę o podanie sprawdzonych rad.

Spryskac jaks specjalna chemia, potem wysuszyc
- ja to keidys zrobilem suszarka do wlosow,
bardzo gwaltowanie podnoszac temperature pod brodzikiem
po pare razy dziennie przez 2-3 tygodnie.

8. Data: 2014-03-27 19:44:38

Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:533256ec$0$2138$65785112@news.neostrada.pl,
*Citizen* <1...@x...com> typed:
> [...]
> paska glazury na wypadek konieczności zamknięcia
> zaworów.
>
> Bardzo proszę o podanie sprawdzonych rad.

Spryskaj Pufasem i dobrze wysusz.
Pufas-Specjalistyczny środek usuwający pleśń, glony, algi, grzyby i
bakterie.
http://chemko.pl/pl/p/PUFAS-Spray-Plesniobojczy-500m
l/1385
http://budowlaniec.radom.pl/227.htm

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinsk

9. Data: 2014-03-27 20:13:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Mar 2014 19:44:38 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Pufas-Specjalistyczny środek usuwający pleśń, glony, algi, grzyby i
> bakterie.

O, właśnie o niego mi chodziło :-)

10. Data: 2014-03-27 21:00:04

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack wrote:
> [...]
> odkurzacz,
> albo domownicy mogliby tego nie wytrzymać. Może wentylator?

wentylator to chyba jeden z lepszych pomysłów, może być taki z farelki
to łatwiej go wycelować

jeffrey

Cheap D&G Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes wholesale www.TopWholesaler168.com
Cheap D&G Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes wholesale www.TopWholesaler168.com