zaciek zamienić na ozdobę

1. Data: 2014-03-24 22:01:35

Temat: zaciek zamienić na ozdobę
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Powstał u mnie w kuchni zaciek po zalaniu.

https://plus.google.com/photos/110636404017483245604
/albums/5994462550991218641?banner=pwa

Ściany kuchni są czyste, więc nie bardzo mam ochotę na malowanie całej
kuchni.
Zastanawiam się, czy ktoś z Was, zrobił z takiej plamy dekorację.
Sama nie mam pomysłu jak to zamienić na dekorację ściany. ;-)
Może ktoś z Was ma pomysł lub doświadczenie w czymś takim?

Pozdrawiam Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-03-24 22:35:10

Temat: Re: zaciek zamienić na ozdobę
Od: jg <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2014 22:01:35 +0100, Krycha napisał(a):

> Ściany kuchni są czyste, więc nie bardzo mam ochotę na malowanie całej
> kuchni.

moze pomaluj tylko ten zaciek. i tak bedzie lepiej niz z nim...

--
jg

3. Data: 2014-03-24 23:19:27

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-24 22:35, jg pisze:

> moze pomaluj tylko ten zaciek. i tak bedzie lepiej niz z nim...

Ale nie mam tych kolorów farb.
A nawet gdybym miała, to świeżo nałożona, ta sama farba
już nie jest tego samego koloru.

Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

4. Data: 2014-03-25 00:18:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2014 23:19:27 +0100, Krycha napisał(a):

> Ale nie mam tych kolorów farb.
> A nawet gdybym miała, to świeżo nałożona, ta sama farba
> już nie jest tego samego koloru.

To pomaluj na jeden z kolorów cały zaciek koniecznie wraz z rurą - tworząc
regularny obszar zakrywajacy zaciek jako trzy prostokąty (2 na ścianach i 1
na suficie) o wspólnym wierzchołku w rogu kuchni pod sufitem).
Rura pokryta farbą tą samą co sciana jest stosunkowo mało widoczna, przez
co zyskasz podwójnie.
Cokolwiek byś tam nie namalowała w rodzaju kwiatki, listki itp, będzie tym
silniej zwracało uwagę na niezbyt estetyczną rurę z kolankiem.
Generalnie gdyby nie ta kratka wentylacyjna, poradziłabym Ci powieszenie
tam jakiejś fikuśnej narożnej BIAŁEJ szafki w stylu kuchennym retro. A
wiesz, w sumie można, bo przecież szafka nie dosięgnie sufitu - i moze to
jest rozwiązanie. Część zacieku będzie za szafką, a widoczna część nad nią
nie będzie się rzucała w oczy, szafka ją zasłoni i dla patrzącego z dołu
będzie niemal niewidoczny. Dodatkowo można go zamalować, ale dokładnie tak
jak radziłam wyżej.

5. Data: 2014-03-25 07:51:06

Od: "kikuko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie niemal niewidoczny. Dodatkowo można go zamalować, ale dokładnie tak

a może zaciek pomalować na złoty kolor. Z kratki wystające i wyciągnięte
dłonie do zacieku, pionowy odcinek rury - na niebiesko?
Byłaby kompozycja w kącie. Dłonie można sfotografować i przekalkować na
ścianę.

6. Data: 2014-03-25 08:55:44

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 marca 2014 00:18:45 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Cokolwiek byś tam nie namalowała w rodzaju kwiatki, listki itp, będzie tym
> silniej zwracało uwagę na niezbyt estetyczną rurę z kolankiem.

Lata temu w przychodni, do której chodziłam z dziećmi, gruba rura kanalizacyjna w
rogu pomieszczenia została pomalowana na brązowo, a od niej odchodziły liście i
kwiaty. Wyglądało to bajecznie.

Drugi pomysł, jaki mi przychodzi do głowy, jest nieco hardkorowy. To idealne miejsce
na pajęczynę... :-))))

Ania

7. Data: 2014-03-25 12:29:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 00:55:44 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Lata temu w przychodni, do której chodziłam z dziećmi, gruba rura kanalizacyjna w
rogu pomieszczenia została pomalowana na brązowo, a od niej odchodziły liście i
kwiaty. Wyglądało to bajecznie.

OMG 3333-|

8. Data: 2014-03-25 12:30:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 07:51:06 +0100, kikuko napisał(a):

> [...]
> dłonie do zacieku, pionowy odcinek rury - na niebiesko?
> Byłaby kompozycja w kącie. Dłonie można sfotografować i przekalkować na

:-O
Ale co kto lubi.

9. Data: 2014-03-25 13:10:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-24 22:01, Krycha pisze:

> Może ktoś z Was ma pomysł lub doświadczenie w czymś takim?

Są naklejki na ściany - w różnych kształtach (drzewo np.). A rurę
pomalować na kolor motywu z naklejki.

10. Data: 2014-03-25 20:12:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 13:10:10 +0100, Aicha napisał(a):

> Są naklejki na ściany - w różnych kształtach (drzewo np.). A rurę
> pomalować na kolor motywu z naklejki.

Fototapeta!

PS. I zasmażka.

IPCC Coaching Centres in Hyderabad
Ile podatku za działkę ?????
Monitoring CCTV - propozycje do Ustawy i uwagi do propozycji
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale TopWholesaler168.com
A może w solary zainwestować - wady i zalety