sprawa blaha - czerwony nos ...

1. Data: 2003-02-27 15:15:56

Temat: sprawa blaha - czerwony nos ...
Od: "jb" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopadla mnie grypa. Nie pierwszy pewnie i nie ostatni raz. Tylko wczoraj
"zuzylem" ponad 150 chusteczek,
bo leje mi sie z nosa nieprzerwanie. To jednak nie jest taki wielki problem,
bo katar powoli mija
(jakby wbrew zasadzie, ze nieleczony trwa tydzien, a leczony 7 dni). Nos
jednak mam upiornie czerwony
i poocierany conajmniej jakbym wydmuchiwal go w papier scierny. Kiedys
mialem taka mala tubke masci
wspomagajacej leczenie ran (antybiotykowa, wiec niestety na recepte), ktora
w ciagu doslownie kilku godzin
pozwalala zlagodzic malo przyjemny stan. Niestety - ani nie pamietam juz jej
nazwy, ani tez nie za bardzo
znam kogos kto moglby mi ja przepisac (gdybym jakos sobie przypadkiem tez
nazwe przypomnial).

Pytanie do Was - jak sobie radzicie z obtartymi nosami. Jakieś kremiki
nawilzajace? Masci ? Czy silna wola
i cierpliwosc w oczekiwaniu na to jak organizm sam sobie z tym poradzi .. ?

Pozdrawiam

zakatarzony

jb

2. Data: 2003-02-27 15:48:12

Temat: Re: sprawa blaha - czerwony nos ...
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest bardzo prosta. Jesli jestem w domu to z pewnoscia nie uzywam
chusteczek, a wystarczy odkrecic wode i porzadnie wymyc nos i wydmuchac i
wymyc nos. Jak sie nazbiera to znow. Zawsze mozna przejsc sie do lazienki,
czy w szkole, czy w pracy. W kazdym razie ja nie znosze chusteczek.

A czerwony nos umyj i kremem (chocby Nivea) smaruj, nie ma co kombinowac.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2003-02-27 16:23:56

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie tak jak Wiseman - smaram do zlewu i myje ciepłą wodą, bo to tez pomaga
i dłużej nos jest 'czysty'. Ale nivea na rane to piecze, raczej wazeliną...
pozdr

4. Data: 2003-02-27 18:41:34

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

--
trzeba sie szczepic co rok.

www.operacja.b3.nu

5. Data: 2003-02-27 20:48:05

Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaminowa maść gojąca.

6. Data: 2003-02-27 22:36:08

Od: "Piotr" <piotrzal@_WYCIACHAJTO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Robie tak jak Wiseman - smaram do zlewu i myje ciepłą wodą,

Zlew czy nos, że pozwole sie pytać?
PZDRW

7. Data: 2003-02-27 22:39:00

Od: "Piotr" <piotrzal@_WYCIACHAJTO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktora
> w ciagu doslownie kilku godzin
> pozwalala zlagodzic malo przyjemny stan. Niestety - ani nie pamietam juz

Bactroban, chyba ,
Pzdrw

8. Data: 2003-03-04 10:23:23

Od: "bidzis" <b...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hans" <H...@S...PL> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jb" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> --
> trzeba sie szczepic co rok.

komu to pomaga, to pomaga...

cukrzyca u czterolatka
problemy z przyswajaniem zelaza---pomocy!!!
Helicobacter Pylori
Kichanie od nawilżacza
prośba o prztłumaczenie