sprawa wodomierza

1. Data: 2015-02-11 20:30:23

Temat: sprawa wodomierza
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest wspólnota mieszkaniowa.
Zarządca przypomniał sobie,że trzeba dokonać wymiany wodomierza (zimna
woda)i to szybko, bo skończyła się legalizacja.
Niestety płacę z własnej kieszeni, ale:
1. Kupić nowy ( co zrobić ze starym?)
2. Dać do legalizacji- jaki jest koszt?
3. Kupić jakiś regenerowany- przecież czas życia ich to 5 lat.

Co znawcy zagadnienia polecają w aspekcie rachunku ekonomicznego?

2. Data: 2015-02-11 20:35:26

Temat: Re: sprawa wodomierza
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 lutego 2015 20:30:25 UTC+1 użytkownik Frez napisał:
> [...]
> 3. Kupić jakiś regenerowany- przecież czas życia ich to 5 lat.
>
> Co znawcy zagadnienia polecają w aspekcie rachunku ekonomicznego?

Rachunek ekonomiczny wskazuje na ryczałt.

3. Data: 2015-02-13 00:08:03

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 lutego 2015 23:48:32 UTC+1 użytkownik Z_D napisał:

> Rachunek ekonomiczny to kupno w markecie licznika za 40zł.
> Regeneracja to 40zł + koszty posyłek
> Ryczałt to konieczność dopłacania do wody w mieszkaniach"komunalnych",
> co rozliczaja sie ryczałtem,a woda płynie wartkim strumieniem przez kible
> przez 24 godz na dobę.
> --
> Pozdr. Z_Dr
____________________

Ryczałt daje komfort nie zakręcania kranu jak się myje zęby i spłukiwania po każdym
skorzystaniu z toalety. No i nikt obcy co jakiś czas po chałupie się nie szwenda.

4. Data: 2015-02-13 00:10:33

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2015-02-13 02:52:03

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

artykule
<b
5
17
6f
1a
-
2
03
-
4
80a
-
b98a

-
94
53
b2
2e
ba41
@goo
gleg
rou
ps.
co
m>
ko
gut
ek44
4@gm
ail
.co
m n
api
sal
(
)
:

____________________

> Ryczałt daje komfort
> [...]

Ależ przeciez pasożyt siedzi w chałupie! Cały czas. To nie jest gorzej?
--
Pozdr. Z_Dr
____________________

6. Data: 2015-02-13 02:58:58

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

artykule
<b
5
17
6f
1a
-
2
03
-
4
80a
-
b98a

-
94
53
b2
2e
ba41
@goo
gleg
rou
ps.
co
m>
ko
gut
ek44
4@gm
ail
.co
m n
api
sal
(
)
:

____________________

> [...]

ikt obcy co jakiś cza
s po chałupie się nie szwenda.

Ależ przeciez pasożyt siedzi w chałupie! Cały czas. To nie jest gorzej?
Co korzysta z wody,za która (po części) płacą (zapewne) inni?
Ci -oszczędni??
Płacą za swą sumiennośc i społecznie porządane nawyki...oszczędzania wody.
--
Pozdr. Z_Dr
____________________

7. Data: 2015-02-13 03:11:19

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

____________________

> [...]
> Ci -oszczędni??
> Płacą za swą sumiennośc i społecznie porządane nawyki...oszczędzania wody.
____________________

Mam się zarumienić?

8. Data: 2015-02-13 19:10:14

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

<
6

2
7

-
8

-
4

5
4
7
-
8
0
9
6
-
9
0

3
0
8
0
7

5
6
0

9
2
@

.

4
4
4
@
.

(
)

:

____________________

____________________

> Mam się zarumienić?

KAŻDY oszust,krętacz i cfaniaczek powinien chciec sie poprawić. Zawstydzony.
--
Pozdr. Z_Dr
____________________

9. Data: 2015-02-13 19:27:49

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

____________________

> KAŻDY oszust,krętacz i cfaniaczek powinien chciec sie poprawić. Zawstydzony.
> --
> Pozdr. Z_Dr
____________________

Wyślij ten list do tych co rządzą. Jak tylko oni się poprawią to będę zaraz po nich w
kolejce. Poza tym to bardzo chcę się poprawić, ale mi to jakoś nie wychodzi. Zły
przykład z góry idzie czy co?

10. Data: 2015-02-14 11:00:44

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-11 o 20:30, Frez pisze:
> [...]
> 3. Kupić jakiś regenerowany- przecież czas życia ich to 5 lat.
>
> Co znawcy zagadnienia polecają w aspekcie rachunku ekonomicznego?

Kupić tańszy a stary oddać na złom

Wybuch gazu -W butli
bluray 3d i zwykly kabel hdmi
Lodowka WYSOKA i WASKA