[sprzedam] komfortowe 3 pokojowe MIESZKANIE

1. Data: 2008-06-15 18:59:53

Temat: [sprzedam] komfortowe 3 pokojowe MIESZKANIE
Od: "M@rek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam luksusowe, przestrzenne i widne mieszkanie 3 pokojowe (ROK BUDOWY
2005) o pow. ponad 60 m2 (po podłodze ok. 80 m2) na zamkniętym osiedlu w
prestiżowej dzielnicy Warzymice. Mieszkanie znajduje się na drugim piętrze i
posiada prywatną klatkę schodową. Duży pokój z aneksem kuchennym ma około 30
m2. Sypialnia około 12 m2 i trzeci pokój 20 m2. Przestronna łazienka z
narożną wanną jest wykończona w wysokiej jakości glazurze i terakocie. W
cenie mieszkania pozostaje częściowe wyposażenie z zabudową kuchni oraz
pokoi, w przedpokoju szafa komandor. Proszę zwrócić szczególną uwagę na
przestrzeń oraz wysoki standard wykończenia mieszkania. Okna wychodzą na
wchód, zachód oraz północ co powoduje, że mieszkanie jest bardzo dobrze
doświetlone. Z przedpokoju dodatkowo jest wejście na poddasze służące jako
składzik.

Mieszkanie znajduje się na małym, zamkniętym osiedlu. Do dyspozycji
mieszkańców są miejsca parkingowe oraz bezpieczny plac zabaw dla dzieci.
Dojazd do/z centrum Szczecina zapewnia dobre i szybkie połączenie
komunikacyjne.

UWAGA: Sprzedaż mieszkania bez pośredników!

Więcej informacji:

tel. 0 601 811 903 Maciek

oraz na:

http://www.allegro.pl/item379611692.html

2. Data: 2008-06-15 20:29:06

Temat: Re: [sprzedam] komfortowe 3 pokojowe MIESZKANIE
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M@rek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sprzedam luksusowe, przestrzenne i widne mieszkanie 3 pokojowe (ROK BUDOWY
> 2005) o pow. ponad 60 m2 (po podłodze ok. 80 m2) na zamkniętym osiedlu w
[cut]

NTG palancie

3. Data: 2008-06-15 22:05:08

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 15 Jun 2008 20:59:53 +0200, osobnik zwany M@rek
wystukał:

> Sprzedam luksusowe, przestrzenne i widne mieszkanie 3 pokojowe (ROK
> BUDOWY 2005) o pow. ponad 60 m2 (po podłodze ok. 80 m2)

luksusowe o pow. 60m2? na dodatek pod skosami? chyba Cie coś ciężkiego w
łeb trafiło

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!"

4. Data: 2008-06-16 09:00:02

Od: "Stefa" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

za 240.000 mogę wciągnąć...

5. Data: 2008-06-16 11:11:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia pięknego Sun, 15 Jun 2008 20:59:53 +0200, osobnik zwany M@rek
> wystukał:

> luksusowe o pow. 60m2? na dodatek pod skosami? chyba Cie coś ciężkiego w
> łeb trafiło

w dodatku "przestrzenne 3 pokojowe" ;-)

Smród z pralki
ipowood ?