sprzet amica - lodowka, kuchnia

1. Data: 2004-10-17 10:16:29

Temat: sprzet amica - lodowka, kuchnia
Od: "jjaagg" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wlasnie stalem sie szczesliwym posiadaczem lodowki amica acz 3702zp wiec
chcialbym podzielic sie wrazeniami. Troche mialem obawy przed kupnem po
przeczytaniu niektorych watkow ale jednak wybor padl na ta marke. Nie obylo
sie bez dokladnych ogledzin ;) agregat ma electroluxa, gaz r600. w zasadzie
aby uslyszec czy pracuje trzeba przylozyc ucho do szafki w ktorej jest
zabudowana. Sam montowalem wiec moglem przyjzec sie detalom - wyglada
solidnie. I co wazne - dobrze mrozi. wczesniej (1,5 roku wstecz) zakupilem
piekarnik z plyta elektryczna amica prestige - zero problemow - to wlasnie
przekonalo mnie czesciowo do tej marki.

1. Data: 2004-10-19 19:56:03

Temat: Re: sprzet amica - lodowka, kuchnia
Od: "Agha" <a...@t...gsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
A jaki model masz plyty i piekanika

AP

1. Data: 2004-10-20 16:56:02

Od: "jjaagg" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki model masz plyty i piekanika

piekarnik z płytą model EHK2.834TkKDHOSr
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=155

Problem z halogenami na lustrze
mokra puchowa pościel
Naprawa gwarancyjna za pieniądze ?